AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:39 Skrevet søndag kl 22:39 Er nå godt over 40 år. Har tenkt på hva det gjør med et menneske å være en del av et par fra så tidlig alder (vet at det er helt normalt). Er det noe du kjenner at du ikke fikk gjort eller oppfylt som du gjerne skulle ønske fordi du hadde "forpliktelser "? Jeg skulle nok ønske at jeg hadde utviklet meg mer som person før jeg bandt meg til noen. Anonymkode: 50171...c68 0 Siter
stjernestøv Skrevet mandag kl 03:35 Skrevet mandag kl 03:35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er nå godt over 40 år. Har tenkt på hva det gjør med et menneske å være en del av et par fra så tidlig alder (vet at det er helt normalt). Er det noe du kjenner at du ikke fikk gjort eller oppfylt som du gjerne skulle ønske fordi du hadde "forpliktelser "? Jeg skulle nok ønske at jeg hadde utviklet meg mer som person før jeg bandt meg til noen. Anonymkode: 50171...c68 Jeg ble sammen med min som 19 åring og rett før jeg flyttet hjemme fra, skulle gjerne hatt litt mer tid for meg selv for jeg har jo aldri vært bare meg. Han var i leiligheten min hele tiden. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet mandag kl 17:53 Skrevet mandag kl 17:53 Det var jo normen før. Synes det virker sunt jeg, men det er kanskje fordi jeg ikke har hatt ett sånt forhold selv? 0 Siter
elihenie Skrevet mandag kl 18:53 Skrevet mandag kl 18:53 jeg blir 30 år i år, jeg har ingen mann, og nå har jeg tid til meg selv og indre ro. ærlig talt mener jeg at det bør være en person ved siden av deg som du kan dele tanker med og som du forstår godt. det gir ikke mening å bruke tid på en person hvis han eller hun ikke passer for deg. dette er min personlige mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.