Gå til innhold

Jeg ble sammen med mannen min som 18-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå godt over 40 år. Har tenkt på hva det gjør med et menneske å være en del av et par fra så tidlig alder (vet at det er helt normalt). Er det noe du kjenner at du ikke fikk gjort eller oppfylt som du gjerne skulle ønske fordi du hadde "forpliktelser "? Jeg skulle nok ønske at jeg hadde utviklet meg mer som person før jeg bandt meg til noen.

Anonymkode: 50171...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er nå godt over 40 år. Har tenkt på hva det gjør med et menneske å være en del av et par fra så tidlig alder (vet at det er helt normalt). Er det noe du kjenner at du ikke fikk gjort eller oppfylt som du gjerne skulle ønske fordi du hadde "forpliktelser "? Jeg skulle nok ønske at jeg hadde utviklet meg mer som person før jeg bandt meg til noen.

Anonymkode: 50171...c68

Jeg ble sammen med min som 19 åring og rett før jeg flyttet hjemme fra, skulle gjerne hatt litt mer tid for meg selv for jeg har jo aldri vært bare meg. Han var i leiligheten min hele tiden. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Det var jo normen før. Synes det virker sunt jeg, men det er kanskje fordi jeg ikke har hatt ett sånt forhold selv?

Skrevet

jeg blir 30 år i år, jeg har ingen mann, og nå har jeg tid til meg selv og indre ro. ærlig talt mener jeg at det bør være en person ved siden av deg som du kan dele tanker med og som du forstår godt. det gir ikke mening å bruke tid på en person hvis han eller hun ikke passer for deg. dette er min personlige mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...