Gå til innhold

Er det noen som har tatt katten sin til veterinær for løveklipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gikk det? Kan katten være alene etter behandlingen?

Anonymkode: 6b4a4...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den har vært i narkose så ville jeg ikke latt den være alene før det har helt gått ut. Ikke slipp den ut enda og sørg for at den har mulighet for å holde seg varm.

Anonymkode: 46801...757

Skrevet

Du må være sammen med katten helt til den er oppegående og virker klar. Det tar et par timer.

Det blir vanligvis ikke gitt narkose, men hvis det blir gjort tar det litt lenger tid.

Skrevet (endret)

Nei, jeg kjenner ei dame som tok løveklipp på sin 🐱 alt gikk så fint. Kan ta noen timer føre katten er seg selv igjen. Dette husker jeg fra hunnkatten min som ble kastert. Pass på så katten ikke detter ned fra høyder og går ut. Føre en narkose må katten faste dette gjelder nå for opperasjon. 

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...