AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:43 Skrevet søndag kl 22:43 Og hvordan gikk det? Kan katten være alene etter behandlingen? Anonymkode: 6b4a4...743 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:10 Skrevet mandag kl 06:10 Hvis den har vært i narkose så ville jeg ikke latt den være alene før det har helt gått ut. Ikke slipp den ut enda og sørg for at den har mulighet for å holde seg varm. Anonymkode: 46801...757 1 Siter
Stikkelsbær Skrevet mandag kl 06:23 Skrevet mandag kl 06:23 Du må være sammen med katten helt til den er oppegående og virker klar. Det tar et par timer. Det blir vanligvis ikke gitt narkose, men hvis det blir gjort tar det litt lenger tid. 0 Siter
Sakura Skrevet mandag kl 08:02 Skrevet mandag kl 08:02 (endret) Nei, jeg kjenner ei dame som tok løveklipp på sin 🐱 alt gikk så fint. Kan ta noen timer føre katten er seg selv igjen. Dette husker jeg fra hunnkatten min som ble kastert. Pass på så katten ikke detter ned fra høyder og går ut. Føre en narkose må katten faste dette gjelder nå for opperasjon. Endret mandag kl 08:08 av Sakura 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.