AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har begynt å slite litt smått med nakkesmerter, har blitt verre i de siste ukene, og jeg har spurt litt rundt. Har komme til konklusjonen at det er puten jeg sover som er en av de største årsakene, så jeg lurer på om noen kan komme med anbefalinger til bedre puter jeg kan bedre for å unngå nakkeplager om nettene? Anonymkode: 4ba9f...d5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan anbefale deg å sjekkeut en pute som heter Komfyputen, er en pute av lateks som ikke mister form og den holder seg veldig god og kald. Har brukt den i et par uker nå, så kan gå god for den. Hjelper mot nakkesmerter siden det er det du sliter med Anonymkode: f29b3...0c2 0 Siter
Lillemus Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har begynt å slite litt smått med nakkesmerter, har blitt verre i de siste ukene, og jeg har spurt litt rundt. Har komme til konklusjonen at det er puten jeg sover som er en av de største årsakene, så jeg lurer på om noen kan komme med anbefalinger til bedre puter jeg kan bedre for å unngå nakkeplager om nettene? Anonymkode: 4ba9f...d5c Jeg sverger til formsydde puter med memoryskum, finnes i alle prisklasser, men det er jo som med det meste, man får det man betaler for. Kan jo være greit å prøve en rimelig en (Ikea eller Jysk) først for å se om det i det hele tatt er en type pute man liker. Jeg elsker min, mannen klarer ikke å bruke den i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.