Gå til innhold

Er det noen puter som kan hjelpe mot nakkesmerter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å slite litt smått med nakkesmerter, har blitt verre i de siste ukene, og jeg har spurt litt rundt. Har komme til konklusjonen at det er puten jeg sover som er en av de største årsakene, så jeg lurer på om noen kan komme med anbefalinger til bedre puter jeg kan bedre for å unngå nakkeplager om nettene?

Anonymkode: 4ba9f...d5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale deg å sjekkeut en pute som heter Komfyputen, er en pute av lateks som ikke mister form og den holder seg veldig god og kald. Har brukt den i et par uker nå, så kan gå god for den. Hjelper mot nakkesmerter siden det er det du sliter med

Anonymkode: f29b3...0c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har begynt å slite litt smått med nakkesmerter, har blitt verre i de siste ukene, og jeg har spurt litt rundt. Har komme til konklusjonen at det er puten jeg sover som er en av de største årsakene, så jeg lurer på om noen kan komme med anbefalinger til bedre puter jeg kan bedre for å unngå nakkeplager om nettene?

Anonymkode: 4ba9f...d5c

Jeg sverger til formsydde puter med memoryskum, finnes i alle prisklasser, men det er jo som med det meste, man får det man betaler for. Kan jo være greit å prøve en rimelig en (Ikea eller Jysk) først for å se om det  i det hele tatt er en type pute man liker. :) Jeg elsker min, mannen klarer ikke å bruke den i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...