AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Trenger å få et lite løft i humøret pga depressivitet, men medisiner som Wellbutrin og Venlafaksin tåler jeg ikke så godt pga for høy aktivering. Har også prøvd Cipralex, men mener jeg etterhvert følte meg litt flat på dem. Har hatt "dialog" med ChatGPT om det, og den foreslår Brintelix eller Zoloft, hvor den trekker fram Brintelix som det beste alternativet. Tenkte å høre med deg @nachnoo om hva din mening er. Hva gir et lite løft? Akkurat nok til å få meg ut av nåværende tilstand? Anonymkode: 96b68...163 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er diagnosen? Er du deprimert pga depresjon og har den diagnosen eller er det bp? Anonymkode: 689c2...8e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er diagnosen? Er du deprimert pga depresjon og har den diagnosen eller er det bp? Anonymkode: 689c2...8e4 Ønsker ikke akkurat nå å si diagnosen, for er redd for å bli gjenkjent her. Alle her inne trenger ikke å vite hva jeg til enhver tid tenker på. Vet at om jeg forteller diagnosen, så vil det snevre meg inn da jeg har vært åpen om den før her inne. Føler meg deprimert ja. Anonymkode: 96b68...163 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker ikke akkurat nå å si diagnosen, for er redd for å bli gjenkjent her. Alle her inne trenger ikke å vite hva jeg til enhver tid tenker på. Vet at om jeg forteller diagnosen, så vil det snevre meg inn da jeg har vært åpen om den før her inne. Føler meg deprimert ja. Anonymkode: 96b68...163 Du skriver jo ikke med nick? Spiller vel ikke noen rolle om noen kjenner deg igjen, å få hjelp må jo være det viktigste? spør om diagnose fordi det er forskjell på medikamentene og kan ha noe å si om du har andre diagnoser og om du svinger. Anonymkode: 689c2...8e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skriver jo ikke med nick? Spiller vel ikke noen rolle om noen kjenner deg igjen, å få hjelp må jo være det viktigste? spør om diagnose fordi det er forskjell på medikamentene og kan ha noe å si om du har andre diagnoser og om du svinger. Anonymkode: 689c2...8e4 Jeg er egentlig bare ute etter et AD som liksom er en mellomting av Wellbutrin og Cipralex. Ikke for aktiverende og ikke for avflatende. Anonymkode: 96b68...163 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er egentlig bare ute etter et AD som liksom er en mellomting av Wellbutrin og Cipralex. Ikke for aktiverende og ikke for avflatende. Anonymkode: 96b68...163 Har du prøvd Lamictal? Anonymkode: 40960...8f4 0 Siter
Glitter Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Jeg ble svært hypoman, på grensen til manisk av Brintellix. Så om du har bipolar er det noe å være obs på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Glitter skrev (16 minutter siden): Jeg ble svært hypoman, på grensen til manisk av Brintellix. Så om du har bipolar er det noe å være obs på. Da kan jeg nok ikke bruke den. Anonymkode: 96b68...163 0 Siter
Glitter Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan jeg nok ikke bruke den. Anonymkode: 96b68...163 Jeg bruker den nå i kombinasjon med Abilify og Xeplion. Da går det bra. Men uten antipsykotisk så blir jeg hypoman. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Glitter skrev (Akkurat nå): Jeg bruker den nå i kombinasjon med Abilify og Xeplion. Da går det bra. Men uten antipsykotisk så blir jeg hypoman. Skjønner. Jeg bruker AP også. Må snakke med fastlegen om dette - hvis han er kompetent nok. Anonymkode: 96b68...163 0 Siter
Glitter Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner. Jeg bruker AP også. Må snakke med fastlegen om dette - hvis han er kompetent nok. Anonymkode: 96b68...163 Ja snakk med legen om det. Han kan konferere med en psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.