AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilket navn synes du er finest? Anonymkode: 66fb3...85b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hmmm, mange å velge, men liker Olivia og Julie på jente. Og gutt Nathaniel og Sander. Anonymkode: 67537...2d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilket navn synes du er finest? Anonymkode: 66fb3...85b Du da? Anonymkode: 67537...2d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du da? Anonymkode: 67537...2d2 Jeg liker alle navn jeg ikke forbinder med folk jeg har kjent før. Så må snevre inn veldig mange navn. Dere andre her da? Trenger masse inspirasjon. Anonymkode: 66fb3...85b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker alle navn jeg ikke forbinder med folk jeg har kjent før. Så må snevre inn veldig mange navn. Dere andre her da? Trenger masse inspirasjon. Anonymkode: 66fb3...85b Alle du har kjent? Eller gode eller dårlige? Anonymkode: 67537...2d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dere andre her da? Trenger masse inspirasjon. Anonymkode: 66fb3...85b Hvorfor trenger du inspirasjon? Er du gravid? Anonymkode: cf455...2c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle du har kjent? Eller gode eller dårlige? Anonymkode: 67537...2d2 Alle. Hvilke navn liker dere andre da? Sofie er fint. Anonymkode: 66fb3...85b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle. Hvilke navn liker dere andre da? Sofie er fint. Anonymkode: 66fb3...85b Du skal ha et navn du aldri har kjent noen som heter? Anonymkode: 67537...2d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skal ha et navn du aldri har kjent noen som heter? Anonymkode: 67537...2d2 Du likte ikke de jeg sa 🙈 Anonymkode: 67537...2d2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.