Gå til innhold

Mr. lee nudler i kopp (kylling) 😋

Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Næringsinnhold

Pr. 100 gram.

Energi331 kJ/ 79 kcal 

Fett 3,60 g 

hvorav

- Mettede fettsyrer 0,40 g 

Karbohydrat 9,60 g 

hvorav

- Sukkerarter 0,80 g 

Protein 1,60 g 

Salt 0,93 g 

* av daglig referanse inntak. Det står forskjellig om ingredienser vis en søker på dette men en kan lese på koppen. Nudeler er ikke sunt. 

Endret av Sakura
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

79 cals er ingenting.

Anonymkode: 9fad6...59b

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

79 cals er ingenting.

Nei, det har du rett i har lest mer en 79 cals. 

Skrevet

Det er mye mer enn 79 kcal. Kcal i nudler er regnet utfra tørr vare.

En pose vanlige instant nudler (f.eks Mr. Lee) ligger som regel på ca 4-500 kcal, Nudler i kopp er som regel litt mindre fordi det er litt færre gram. Gjerne rundt 3-400 kcal.

Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

79 cals er ingenting.

Nei men det er ferdig vare. De færreste drikker vel dessuten ikke det meste av kraften.

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
Worrisome_plenty skrev (4 timer siden):

Nei men det er ferdig vare. De færreste drikker vel dessuten ikke det meste av kraften.

Jeg drikker kraften er god den🙈

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Aldri mer 🍜 har hatt saltsmak på tungen i helle dag etter kraften i går🙈

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (6 timer siden):

Aldri mer 🍜 har hatt saltsmak på tungen i helle dag etter kraften i går🙈

Kunne ikke tenkt meg og drukket kraften. 

Skrevet
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Kunne ikke tenkt meg og drukket kraften. 

Ikke jeg heller 😅

Skrevet

Ernæringsmessig et rimelig ubrukelig produkt. Hatt i hånda og slengt tilbake i skuffen igjen flere ganger. Ungdommen digger det skvipet der. Grei smak synes jeg. Men liksom bare ubrukelige kalorier. Ingenting annet på en måte. Man blir vel ikke så raskt mett av det heller? Lenge siden jeg har smakt. 

Gjest Sakura
Skrevet
krøll9 skrev (3 timer siden):

Ernæringsmessig et rimelig ubrukelig produkt. Hatt i hånda og slengt tilbake i skuffen igjen flere ganger. Ungdommen digger det skvipet der. Grei smak synes jeg. Men liksom bare ubrukelige kalorier. Ingenting annet på en måte. Man blir vel ikke så raskt mett av det heller? Lenge siden jeg har smakt. 

Ja, en blir mett en stund. 

emilie321
Skrevet
krøll9 skrev (4 timer siden):

Enig!   En blir kanskje mett, men også fort sulten igjen.

Skrevet
krøll9 skrev (7 timer siden):

For en del år siden var det veldig populært å spise nudlene tørre, vi måtte til slutt nedlegge forbud på jobben, ungene / ungdommene klarte jo ikke å få nudlene inn i kjeften, så halvparten av nudlene lå igjen på golvet etterpå. 

Skrevet

Jeg er dessverre altfor glad i nudler. Men det er lett å gjøre det mer næringsrikt.

Jeg kaster et par never med frosne wok-grønnsaker oppi gryta med nudlene og vannet, så er alt klart samtidig. Krydrer med det jeg vil for mer smak. 

Så kan jeg dele opp et hardkokt egg og ha oppi for proteiner også, evt strimle opp noe kjøttpålegg og ha oppi. 

Skrevet
Vhanja skrev (17 timer siden):

Jeg er dessverre altfor glad i nudler. Men det er lett å gjøre det mer næringsrikt.

Jeg kaster et par never med frosne wok-grønnsaker oppi gryta med nudlene og vannet, så er alt klart samtidig. Krydrer med det jeg vil for mer smak. 

Så kan jeg dele opp et hardkokt egg og ha oppi for proteiner også, evt strimle opp noe kjøttpålegg og ha oppi. 

Sånn cirka dette pleier også jeg å lage som sen ekstralunsj om jeg skal jobbe lenge, og har grønnsaksrester etter middag dagen før 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...