Gjest Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april (endret) Næringsinnhold Pr. 100 gram. Energi331 kJ/ 79 kcal Fett 3,60 g hvorav - Mettede fettsyrer 0,40 g Karbohydrat 9,60 g hvorav - Sukkerarter 0,80 g Protein 1,60 g Salt 0,93 g * av daglig referanse inntak. Det står forskjellig om ingredienser vis en søker på dette men en kan lese på koppen. Nudeler er ikke sunt. Endret 20. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april 79 cals er ingenting. Anonymkode: 9fad6...59b 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): 79 cals er ingenting. Anonymkode: 9fad6...59b Nei, det har du rett i har lest mer en 79 cals. 0 Siter
Vhanja Skrevet 21. april Skrevet 21. april Det er mye mer enn 79 kcal. Kcal i nudler er regnet utfra tørr vare. En pose vanlige instant nudler (f.eks Mr. Lee) ligger som regel på ca 4-500 kcal, Nudler i kopp er som regel litt mindre fordi det er litt færre gram. Gjerne rundt 3-400 kcal. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): 79 cals er ingenting. Anonymkode: 9fad6...59b Nei men det er ferdig vare. De færreste drikker vel dessuten ikke det meste av kraften. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 21. april Skrevet 21. april (endret) Worrisome_plenty skrev (4 timer siden): Nei men det er ferdig vare. De færreste drikker vel dessuten ikke det meste av kraften. Jeg drikker kraften er god den🙈 Endret 21. april av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 21. april Skrevet 21. april (endret) Aldri mer 🍜 har hatt saltsmak på tungen i helle dag etter kraften i går🙈 Endret 21. april av Sakura 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april Skrevet 22. april Sakura skrev (6 timer siden): Aldri mer 🍜 har hatt saltsmak på tungen i helle dag etter kraften i går🙈 Kunne ikke tenkt meg og drukket kraften. 0 Siter
Ekstra Skrevet 22. april Skrevet 22. april stjernestøv skrev (15 timer siden): Kunne ikke tenkt meg og drukket kraften. Ikke jeg heller 😅 0 Siter
krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april Ernæringsmessig et rimelig ubrukelig produkt. Hatt i hånda og slengt tilbake i skuffen igjen flere ganger. Ungdommen digger det skvipet der. Grei smak synes jeg. Men liksom bare ubrukelige kalorier. Ingenting annet på en måte. Man blir vel ikke så raskt mett av det heller? Lenge siden jeg har smakt. 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 23. april Skrevet 23. april krøll9 skrev (3 timer siden): Ernæringsmessig et rimelig ubrukelig produkt. Hatt i hånda og slengt tilbake i skuffen igjen flere ganger. Ungdommen digger det skvipet der. Grei smak synes jeg. Men liksom bare ubrukelige kalorier. Ingenting annet på en måte. Man blir vel ikke så raskt mett av det heller? Lenge siden jeg har smakt. Ja, en blir mett en stund. 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. april Skrevet 23. april krøll9 skrev (4 timer siden): Ernæringsmessig et rimelig ubrukelig produkt. Hatt i hånda og slengt tilbake i skuffen igjen flere ganger. Ungdommen digger det skvipet der. Grei smak synes jeg. Men liksom bare ubrukelige kalorier. Ingenting annet på en måte. Man blir vel ikke så raskt mett av det heller? Lenge siden jeg har smakt. Enig! En blir kanskje mett, men også fort sulten igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april Skrevet 23. april krøll9 skrev (7 timer siden): Ernæringsmessig et rimelig ubrukelig produkt. Hatt i hånda og slengt tilbake i skuffen igjen flere ganger. Ungdommen digger det skvipet der. Grei smak synes jeg. Men liksom bare ubrukelige kalorier. Ingenting annet på en måte. Man blir vel ikke så raskt mett av det heller? Lenge siden jeg har smakt. For en del år siden var det veldig populært å spise nudlene tørre, vi måtte til slutt nedlegge forbud på jobben, ungene / ungdommene klarte jo ikke å få nudlene inn i kjeften, så halvparten av nudlene lå igjen på golvet etterpå. 2 Siter
Vhanja Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg er dessverre altfor glad i nudler. Men det er lett å gjøre det mer næringsrikt. Jeg kaster et par never med frosne wok-grønnsaker oppi gryta med nudlene og vannet, så er alt klart samtidig. Krydrer med det jeg vil for mer smak. Så kan jeg dele opp et hardkokt egg og ha oppi for proteiner også, evt strimle opp noe kjøttpålegg og ha oppi. 0 Siter
Kayia Skrevet 23. april Skrevet 23. april Vhanja skrev (17 timer siden): Jeg er dessverre altfor glad i nudler. Men det er lett å gjøre det mer næringsrikt. Jeg kaster et par never med frosne wok-grønnsaker oppi gryta med nudlene og vannet, så er alt klart samtidig. Krydrer med det jeg vil for mer smak. Så kan jeg dele opp et hardkokt egg og ha oppi for proteiner også, evt strimle opp noe kjøttpålegg og ha oppi. Sånn cirka dette pleier også jeg å lage som sen ekstralunsj om jeg skal jobbe lenge, og har grønnsaksrester etter middag dagen før 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.