Gå til innhold

Lungebetennelse og kronisk tretthetssyndrom

Anbefalte innlegg

slitenhusmor

I 2001 fikk jeg kraftig nedsatt immunforsvar som følge av et ekstremt press både fysisk og psykisk. Dette førte til at jeg fikk lungebetennelsen chlamydia pneunomiae. Fikk en antibiotikakur som ikke hjalp så mye, jeg "kurerte" lungebetennelsen selv ved hjelp av rød echinaemax. Men etter denne lungebetennelsen har jeg vært sliten, trøtt, og ønsker å sove 16-18 timer i døgnet. Det eneste som har holdt meg noenlunde på bena er rød ginseng. Var hos legen i dag, og hun sa at jeg muligens har noe som heter postviralt tretthetssyndrom. Er dette noe som kan komme som en følge av denne lungebetennelsen ? Er fremdeles ikke bra etter lungebetennelsen, den kommer igjen med en gang jeg slutter med rød echinaemax. Håper du kan svare meg, for nå går jeg rundt som en zombie. Har tre småbarn, og det er så vidt jeg klarer å ta meg av dem i tillegg til meg selv. Så jeg trenger virkelig hjelp.

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Jeg vet at slikt kan henge i lenge. Veldig lenge. For sikkerhets skyld ville jeg tatt en telefon til legen og bedt om en nærmere forklaring, hun kjenner deg best og kan sikkert gi deg en rimelig forklaring ang syndromet plus si hvor lenge hun syns det er normalt å gå slik. Du vil sikkert også få noen råd av henne om hva du skal gjøre mht vitaminer, kost, trening osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...