Gå til innhold

Ville du ha likt en slik gave ?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Vi er flere venninner som fyller runddag i år. Alle skal ikke feire den, men min aller beste venninne som jeg har kjent fra jeg var 2 år skal feire. 

Vi skal gjennom et koselig program denne dagen og jeg tenker å holde en tale. Men er usikker på hva jeg skal kjøpe i gave ?  Jeg har tenkt litt på om jeg skal skrive på kortet at gaven kommer i ettertid. Det jeg tenker er å lage et fotoalbum fra selve dagen som jeg sender inn til Japan foto, hvor jeg tar bilder av alle gjestene og hva vi gjør denne dagen som er en liten fjelltur, bading, badstue og middag. Jeg tenker å bruke det aller største albumet fra Japan Foto, hvor jeg kan ha store bilder på hver side og den beste papirkvalitetet. Må regne med rundt 3000 kroner. 

Jeg har gjort dette før med stor suksess, men den personen fylte 90 år. Vi er " bare" 60 år. 

Jeg er klar over at alle ikke er like opptatt av fotografering som meg, så derfor spør jeg. Ville du satt pris på det eller har dere andre forslag til gave ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg. Spesielt fordi jeg vet at du tar gjennomtenkte kvalitetsbilder med et ordentlig kamera, ikke bare drar fram mobilen innimellom. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (53 minutter siden):

Vi er flere venninner som fyller runddag i år. Alle skal ikke feire den, men min aller beste venninne som jeg har kjent fra jeg var 2 år skal feire. 

Vi skal gjennom et koselig program denne dagen og jeg tenker å holde en tale. Men er usikker på hva jeg skal kjøpe i gave ?  Jeg har tenkt litt på om jeg skal skrive på kortet at gaven kommer i ettertid. Det jeg tenker er å lage et fotoalbum fra selve dagen som jeg sender inn til Japan foto, hvor jeg tar bilder av alle gjestene og hva vi gjør denne dagen som er en liten fjelltur, bading, badstue og middag. Jeg tenker å bruke det aller største albumet fra Japan Foto, hvor jeg kan ha store bilder på hver side og den beste papirkvalitetet. Må regne med rundt 3000 kroner. 

Jeg har gjort dette før med stor suksess, men den personen fylte 90 år. Vi er " bare" 60 år. 

Jeg er klar over at alle ikke er like opptatt av fotografering som meg, så derfor spør jeg. Ville du satt pris på det eller har dere andre forslag til gave ?

Jeg hadde elsket det! ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...