Gå til innhold

Symptomer på (hypo)mani ved dosereduksjon??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan det virkelig være slik at man opplever symptomer på hypomani ved dosereduksjon av wellbutrin? Eller vil søvnmangel være det mest utslagsgivende av de to faktorene? 

Glemte å ta medisinen en dag og fikk problemer med sinne og irritasjon utover dagen. Tok medisin da jeg kom hjem og hadde bedring en del timer etter det igjen. 

Vet at jeg har litt hypomane symptomer pga mer sosial selvsikkerhet og vansker for å holde kjeft, samt veldig uorden og problemer med å forstå, rekke og holde tida. Jobber HARDT for å finne ut av det der. Men ikke sånn at jeg har tenkt at jeg er hypoman, eller gira på negativ måte - men har tenkt jeg er mer på oppsida en nedsida da iaf. Bringer med seg fordeler også. 

Har kun hatt tid til å sove mellom. 1 og 4 timer mange dager ila den siste uka. Så at man blir litt overtrøtt og irritert er kanskje ikke så rart. Men synes ikke det ble ille før i går da jeg glemte å ta dosen om morgenen. Lurer på om jeg glemte dagen før også. Det er mulig. Er det søvnmangel eller wellbutrinen sin skyld?

Anonymkode: 936e2...e24

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...