stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Må bare spørre, virker ikke ap på alle? Hva skal man gjøre da? Gå rundt i en evig psykose? Være innlagt for alltid? Eller går det over av seg selv? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Går noen rundt i en evig psykose? Er det mulig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Hvis jeg har hatt psykose hele livet har jo jeg gjort det men det er vel ikke mulig? Med meg må det jo være noe annet? Jeg har aldri vært helt borte vekke. 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (22 minutter siden): Går noen rundt i en evig psykose? Er det mulig? Tror det er mulig, dessverre ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vendi skrev (1 minutt siden): Tror det er mulig, dessverre ja. Å herremin det er jo forferdelig for dem det gjelder. 0 Siter
Vendi Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden (endret) stjernestøv skrev (13 minutter siden): Å herremin det er jo forferdelig for dem det gjelder. Ikke nødvendigvis. Det finnes ulike typer, og ikke alle vrangforestillinger er vonde for dem det gjelder. Det går an å være vrangforestillet og likevel ha det godt med seg selv. Trur eg... 😬 Endret 51 minutter siden av Vendi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden Vendi skrev (4 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Det finnes ulike typer, og ikke alle vrangforestillinger er vonde for dem det gjelder. Det går an å være vrangforestillet og likevel ha det godt med seg selv. Å? Trodde det innebar mye angst og frykt og forvirring? Nei det der høres rart ut syns jeg. 0 Siter
Vendi Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Å? Trodde det innebar mye angst og frykt og forvirring? Nei det der høres rart ut syns jeg. Ja, jeg la til noe på slutten der.. for jeg vet jo egentlig ikke 100% sikkert 😅 Men jeg tenkte egentlig bare på at det går an å tro at månen er en gul ost (for å ta et meget oppbrukt eksempel), og likevel fungere greit og normalt ellers. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden Vendi skrev (1 minutt siden): Ja, jeg la til noe på slutten der.. for jeg vet jo egentlig ikke 100% sikkert 😅 Men jeg tenkte egentlig bare på at det går an å tro at månen er en gul ost (for å ta et meget oppbrukt eksempel), og likevel fungere greit og normalt ellers. Trur eg ja Ja sånn ja, men hele virkelighetsoppfatningen til folk blir jo forandret, de blir en annen person. Som min far f.eks, han er jo totalt forvirret men kan være demens. Fikk vondt av han for han ringte meg nettopp, utrolig frustrerende å høre han sånn. 0 Siter
GT1 Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Vendi skrev (3 minutter siden): Ja, jeg la til noe på slutten der.. for jeg vet jo egentlig ikke 100% sikkert 😅 Men jeg tenkte egentlig bare på at det går an å tro at månen er en gul ost (for å ta et meget oppbrukt eksempel), og likevel fungere greit og normalt ellers. Ikke hvis man får kraftige svingninger i stemningsleie i tillegg, som ved schizoaffektiv lidelse. 0 Siter
Marye Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Kjenner ei med paranoid schizofreni der medisinene ikke virker særlig bra, men hun er enda verre uten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden stjernestøv skrev (1 time siden): Går noen rundt i en evig psykose? Er det mulig? Ja, det er mulig. Anonymkode: 6aee6...85f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 minutter siden Forfatter Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er mulig. Anonymkode: 6aee6...85f Og de har det fælt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 minutt siden Forfatter Skrevet 1 minutt siden Marye skrev (25 minutter siden): Kjenner ei med paranoid schizofreni der medisinene ikke virker særlig bra, men hun er enda verre uten Åja, det er jo merkelig men kanskje det er vanlig da, godt medisinen virker noe da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.