AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Er du tidlig ute med å sjekke skattelistene, eller drøyer du det til rett før de slettes? Anonymkode: 786ed...155 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Du vet at det ikke skjer anonymt lenger, og at du blir en synlig snok? Anonymkode: b606d...a9b 0 Siter
krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april Mener du å slå opp andres navn for å se hva de tjener? Har ingen konkrete jeg er nysgjerrig på, så ville aldri giddet å gjøre det nå som man må registrere seg og greier. Hadde nok sikkert søkt opp et par navn for moro skyld dersom det hadde vært like lett som før. Får ikke personen beskjed om at du har sjekket skatten deres, eller i det minste tilgang til en eller annen liste der du da vil føres opp? 0 Siter
BjørnA Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet at det ikke skjer anonymt lenger, og at du blir en synlig snok? Anonymkode: b606d...a9b Jepp, jeg har gjort det, men stort sett bare med de nærmeste. Jeg tror ikke resten tar seg bryet med å sjekke. I fjor sjekket jeg dagen før de slettet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april krøll9 skrev (1 minutt siden): Mener du å slå opp andres navn for å se hva de tjener? Har ingen konkrete jeg er nysgjerrig på, så ville aldri giddet å gjøre det nå som man må registrere seg og greier. Hadde nok sikkert søkt opp et par navn for moro skyld dersom det hadde vært like lett som før. Får ikke personen beskjed om at du har sjekket skatten deres, eller i det minste tilgang til en eller annen liste der du da vil føres opp? Nei, tror ikke de får beskjed. Men de kan gå inn å se om noen har vært å søk på dem. Du kan blant annet sjekke formue også Anonymkode: 786ed...155 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april krøll9 skrev (2 minutter siden): Mener du å slå opp andres navn for å se hva de tjener? Har ingen konkrete jeg er nysgjerrig på, så ville aldri giddet å gjøre det nå som man må registrere seg og greier. Hadde nok sikkert søkt opp et par navn for moro skyld dersom det hadde vært like lett som før. Får ikke personen beskjed om at du har sjekket skatten deres, eller i det minste tilgang til en eller annen liste der du da vil føres opp? Anonymkode: 786ed...155 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april De får beskjed med fullt navn på den som sjekker. Anonymkode: 85217...e15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De får beskjed med fullt navn på den som sjekker. Anonymkode: 85217...e15 Hvor har du det fra? Se innlegget over Anonymkode: 786ed...155 0 Siter
krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april Jøss. Eier folk ikke skam 😆 Synes ikke det er så merkelig å snakke ganske åpent om skatt, lønn og diverse med folk. Men å tilegne seg infoen uten å spør. Snakk om å fise i heisen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.