Gå til innhold

Er du tidlig ute med å sjekke skattelistene, eller drøyer du det til rett før de slettes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du tidlig ute med å sjekke skattelistene, eller drøyer du det til rett før de slettes?

Anonymkode: 786ed...155

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det ikke skjer anonymt lenger, og at du blir en synlig snok?

Anonymkode: b606d...a9b

Skrevet

Mener du å slå opp andres navn for å se hva de tjener? Har ingen konkrete jeg er nysgjerrig på, så ville aldri giddet å gjøre det nå som man må registrere seg og greier. Hadde nok sikkert søkt opp et par navn for moro skyld dersom det hadde vært like lett som før. 

Får ikke personen beskjed om at du har sjekket skatten deres, eller i det minste tilgang til en eller annen liste der du da vil føres opp?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at det ikke skjer anonymt lenger, og at du blir en synlig snok?

Anonymkode: b606d...a9b

Jepp, jeg har gjort det, men stort sett bare med de nærmeste. Jeg tror ikke resten tar seg bryet med å sjekke. I fjor sjekket jeg dagen før de slettet.

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (1 minutt siden):

Mener du å slå opp andres navn for å se hva de tjener? Har ingen konkrete jeg er nysgjerrig på, så ville aldri giddet å gjøre det nå som man må registrere seg og greier. Hadde nok sikkert søkt opp et par navn for moro skyld dersom det hadde vært like lett som før. 

Får ikke personen beskjed om at du har sjekket skatten deres, eller i det minste tilgang til en eller annen liste der du da vil føres opp?

Nei, tror ikke de får beskjed. Men de kan gå inn å se om noen har vært å søk på dem.
Du kan blant annet sjekke formue også

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (2 minutter siden):

image.png.2a1ef04e7a445e8dc389c2ab6c921fd6.png

AnonymBruker
Skrevet

De får beskjed med fullt navn på den som sjekker. 

Anonymkode: 85217...e15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De får beskjed med fullt navn på den som sjekker. 

Anonymkode: 85217...e15

Hvor har du det fra? Se innlegget over

Skrevet

Jøss. Eier folk ikke skam 😆 Synes ikke det er så merkelig å snakke ganske åpent om skatt, lønn og diverse med folk. Men å tilegne seg infoen uten å spør. Snakk om å fise i heisen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...