Lillemus Skrevet 23. april Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 42900 kr i sparing? Anonymkode: 760c7...585 Hva mener du? Et sted må jo alle begynne å spare. Om det skal være mulig å svare, må du forklare nærmere. Er det summen du har klart å spare på 5 år? Det du sparer i året? I mnd? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg har omtrent samme summen på bufferkonto, men har akkurat kjøpt ny vaske/tørk og ny robotstøvsuger så den er litt skranten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april 9 hours ago, AnonymBruker said: 42900 kr i sparing? Anonymkode: 760c7...585 Ja det er lite nå som alt er så dyrt da blir det ikke så lett å spare Men det er mye bedre enn 0 kroner eller negative summer. "Dyrtiden" er politisk valgt fordi veldig mange nordmenn er rike og derfor stemmer for luksus prosjekter, klima og miljø og flyktninger og uhjelp etc, det viktgiste fattige nordmenn kan gjøre er å stemme på partier som velger at fattige nordmenn skal prioriteres, på bekostning av luksusprosjekter, men det kan ikke være på bekostning av næringslivet de har allerede tøffe rammer, så Rødt og deres allierte vil ikke være løsningen heller. Det finnes partier som er mindre ille enn de store kjente partiene på disse frontene, men det er veldig vanskelig å få nok oppmerksomhet/oppslutning, det trengs en holdningsendring til hos folket, som trolig vil kreve nedgangstider for å få til. Anonymkode: 8efba...b0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Dette er samlet sum. Husker ikke når jeg begynte. Prøver 3-600 i mnd. Anonymkode: 760c7...585 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Dorthe skrev (6 timer siden): Jeg har omtrent samme summen på bufferkonto, men har akkurat kjøpt ny vaske/tørk og ny robotstøvsuger så den er litt skranten. Hvor mye pleier du å ha? Anonymkode: 760c7...585 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Veldig mye mer enn hva jeg har. Prøver å ha ca 20.000 stående. Anonymkode: ef717...1fd 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg har tre ganger månedsinntekten, det er vel det anbefalte tror jeg. I tillegg prøver jeg å ha en fast sum på regningskonto som jeg ikke går under. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Glitter skrev (5 minutter siden): Jeg har bare 16000 så synes det var mye jeg. Det synes jeg og Anonymkode: ef717...1fd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.