Gå til innhold

Ta mer eller?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det var en ting jeg glemte å spør psykiater om, hvis jeg våkner etter en time i kveld kan jeg da ta mer imovane og seroquel for å prøve å sovne igjen? Har gjort det før men fikk råd her inne om å ikke gjøre det og en gang jeg gjorde det sovnet jeg ikke igjen likevel, men går det an å prøve det? Skulle virkelig ønske jeg fikk sove i natt, har lyst å lese det diktet selv. Kommer ikke til å gjenta seg da, tenker bare på i natt. Våkner jeg fire er det ok men ikke bare sove en time. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en vival vil hjelpe? Den fungerer litt raskere kanskje? 

Anonymkode: a11bf...5ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kanskje en vival vil hjelpe? Den fungerer litt raskere kanskje? 

Anonymkode: a11bf...5ee

Blir ikke trøtt av vival jeg men blir trøtt av imovane og seroquel, føler heller at jeg blir mer skjerpet av vival. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...