Gå til innhold

Andre enn meg som ikke er spesielt glade i sol og varme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del henger det nok sammen med at jeg har pollenallergi (er medisinert året rundt) i tillegg til at jeg er overvektig og derfor ikke kler meg lett etter været, men istedenfor prøver å gjemme meg i store klær.

Anonymkode: f4890...bcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er noe dritt når termometeret kryper over 22 grader. Men etter jeg fikk lavt stoffskifte tolererer jeg det bedre.

Anonymkode: 2492b...968

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kompleks ptsd og blir veldig engstelig når våren og sommeren kommer, da blir det så mye lyder og folk og aktivitet ute. 

Anonymkode: 66750...bec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har kompleks ptsd og blir veldig engstelig når våren og sommeren kommer, da blir det så mye lyder og folk og aktivitet ute. 

Anonymkode: 66750...bec

Det høres vanskelig ut! Får du hjelp?

Skrevet (endret)

Liker ikke for høge temperaturer nei, liker solen. 

Endret av Sakura
emilie321
Skrevet

Her hjemme liker jeg ikke at det er for varmt, men kan feks være i Spania når det er 36-37 grader. Jeg opplever det som en litt annerledes varme og så er det mer vanlig med aircondition der.  Det å kunne kjøle seg ned innimellom og på natta, gjør sitt til at det er mer levelig.

Skrevet

Jeg elsker sol og varme, så jeg er nok ikke i målgruppen for denne tråden 😅

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker sol og varme, så jeg er nok ikke i målgruppen for denne tråden 😅

Jeg tenker at de aller fleste er som deg😅

Skrevet

Jeg vil gjerne ha sol og fint vær, men det holder med 23-25 grader, og det halve om natten så man får sove. 😀

Skrevet

Jeg liker sol og varme. Men jeg liker meg best i skogen langt fra folk og fe. Blir så sliten og utmatta over å se mennesker med venner og sånn. Det er så sårt. Så da er jeg heller i skogen for å slippe å bli påminna det livet jeg ikke har men ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (2 minutter siden):

Jeg liker sol og varme. Men jeg liker meg best i skogen langt fra folk og fe. Blir så sliten og utmatta over å se mennesker med venner og sånn. Det er så sårt. Så da er jeg heller i skogen for å slippe å bli påminna det livet jeg ikke har men ønsker.

Det er en egen fred og ro i skogen. Fint at du finner glede der. Er det mulig for deg å søke om støttekontakt?

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg synes det er helt nydelige dager nå med vår, sol og varme. Men liker ikke at det blir alt for varmt om natta. Da må jeg sove ute på verandaen. 

Nicklusheletida
Skrevet

De siste årene har vi pleid å feire med de gamle i familien. Først min mor og så over til svigerfar. 

I år har jeg egentlig lyst til å feire med venner i steden. Det er lenge siden sist. Får se hva samvittigheten sier når det nærmer seg. 

Nicklusheletida
Skrevet
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

De siste årene har vi pleid å feire med de gamle i familien. Først min mor og så over til svigerfar. 

I år har jeg egentlig lyst til å feire med venner i steden. Det er lenge siden sist. Får se hva samvittigheten sier når det nærmer seg. 

Næmmen, dette svaret skulle i 17-mai tråden. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan stoppe på sånn rundt 23 grader, det er nok for meg. når det bikker 25+ så hater jeg det, hater varmt vær :D  De hetebølgene nedover europa er helt sinnsyke, har opplevd nok av dem. I år skal jeg heldigvis være hjemme i Norge :) 

Anonymkode: 74f0b...2ce

stjernestøv
Skrevet

Liker våren og solen da for er ikke så varmt men fint, om sommeren kan det bli for varmt så da slår jeg varmepumpa på kald luft og det er godt. 

Skrevet

Jeg liker best fint vær, men synes det holder med ca. 25 grader. Jeg synes det er altfor varmt når det bikker 30, hvilket er en god grunn for ikke å dra til Spania og andre dritvarme steder om sommeren, men heller dra til slike steder tidligere på våren eller litt lenger utpå høsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...