AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april For min del henger det nok sammen med at jeg har pollenallergi (er medisinert året rundt) i tillegg til at jeg er overvektig og derfor ikke kler meg lett etter været, men istedenfor prøver å gjemme meg i store klær. Anonymkode: f4890...bcb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Synes det er noe dritt når termometeret kryper over 22 grader. Men etter jeg fikk lavt stoffskifte tolererer jeg det bedre. Anonymkode: 2492b...968 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg har kompleks ptsd og blir veldig engstelig når våren og sommeren kommer, da blir det så mye lyder og folk og aktivitet ute. Anonymkode: 66750...bec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har kompleks ptsd og blir veldig engstelig når våren og sommeren kommer, da blir det så mye lyder og folk og aktivitet ute. Anonymkode: 66750...bec Det høres vanskelig ut! Får du hjelp? Anonymkode: f4890...bcb 0 Siter
Sakura Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) Liker ikke for høge temperaturer nei, liker solen. Endret 23. april av Sakura 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. april Skrevet 23. april Her hjemme liker jeg ikke at det er for varmt, men kan feks være i Spania når det er 36-37 grader. Jeg opplever det som en litt annerledes varme og så er det mer vanlig med aircondition der. Det å kunne kjøle seg ned innimellom og på natta, gjør sitt til at det er mer levelig. 0 Siter
Ekstra Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg elsker sol og varme, så jeg er nok ikke i målgruppen for denne tråden 😅 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Ekstra skrev (2 minutter siden): Jeg elsker sol og varme, så jeg er nok ikke i målgruppen for denne tråden 😅 Jeg tenker at de aller fleste er som deg😅 Anonymkode: f4890...bcb 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg vil gjerne ha sol og fint vær, men det holder med 23-25 grader, og det halve om natten så man får sove. 😀 1 Siter
Alba Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg liker sol og varme. Men jeg liker meg best i skogen langt fra folk og fe. Blir så sliten og utmatta over å se mennesker med venner og sånn. Det er så sårt. Så da er jeg heller i skogen for å slippe å bli påminna det livet jeg ikke har men ønsker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Alba skrev (2 minutter siden): Jeg liker sol og varme. Men jeg liker meg best i skogen langt fra folk og fe. Blir så sliten og utmatta over å se mennesker med venner og sånn. Det er så sårt. Så da er jeg heller i skogen for å slippe å bli påminna det livet jeg ikke har men ønsker. Det er en egen fred og ro i skogen. Fint at du finner glede der. Er det mulig for deg å søke om støttekontakt? Anonymkode: f4890...bcb 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg synes det er helt nydelige dager nå med vår, sol og varme. Men liker ikke at det blir alt for varmt om natta. Da må jeg sove ute på verandaen. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. april Skrevet 23. april De siste årene har vi pleid å feire med de gamle i familien. Først min mor og så over til svigerfar. I år har jeg egentlig lyst til å feire med venner i steden. Det er lenge siden sist. Får se hva samvittigheten sier når det nærmer seg. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. april Skrevet 23. april Nicklusheletida skrev (Akkurat nå): De siste årene har vi pleid å feire med de gamle i familien. Først min mor og så over til svigerfar. I år har jeg egentlig lyst til å feire med venner i steden. Det er lenge siden sist. Får se hva samvittigheten sier når det nærmer seg. Næmmen, dette svaret skulle i 17-mai tråden. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Det kan stoppe på sånn rundt 23 grader, det er nok for meg. når det bikker 25+ så hater jeg det, hater varmt vær De hetebølgene nedover europa er helt sinnsyke, har opplevd nok av dem. I år skal jeg heldigvis være hjemme i Norge Anonymkode: 74f0b...2ce 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april Skrevet 23. april Liker våren og solen da for er ikke så varmt men fint, om sommeren kan det bli for varmt så da slår jeg varmepumpa på kald luft og det er godt. 0 Siter
morsan Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg liker best fint vær, men synes det holder med ca. 25 grader. Jeg synes det er altfor varmt når det bikker 30, hvilket er en god grunn for ikke å dra til Spania og andre dritvarme steder om sommeren, men heller dra til slike steder tidligere på våren eller litt lenger utpå høsten. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.