Lillemus Skrevet 25. april Skrevet 25. april Den forsvunne diamanten skrev (17 minutter siden): Det er alltid merkelig at en voksen mann vil ha små gutter som han nettopp har møtt i samme seng som han. Uansett om det ikke hadde skjedd noe så hadde jeg aldri latt det skje hvis jeg hadde hatt barn. Foreldrene ble nok blendet av at selveste Michael Jackson ville ha barna deres på beøsk, de visste vel ikke at han også delte seng med dem. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. april Skrevet 25. april Det merkelige er at han ikke ble kansellert. Mulig hans ugjerninger ble belyst før cancellkulture ble en greie. Og hvorfor hadde han ikke normale voksne forhold, hvis han ikke var pedo? Sannheten er at hans penger gjorde at han slapp unna fengsel. 0 Siter
knas Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg har virkelig ikke trua på at han hadde rent mel i den posen. 0 Siter
Vendi Skrevet 25. april Skrevet 25. april knas skrev (46 minutter siden): Jeg har virkelig ikke trua på at han hadde rent mel i den posen. Tror egentlig ikke at han hadde rent "mel" i den andre posen heller.. Jeg skal vel ikke si noe, for da blir det vel bare ansett som spekulasjoner og slettet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg tror han var en god mann med en vond barndom som tok igjen den tapte barndommen som voksen, og derfor var mye med barn og hadde det gøy med dem. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april stjernestøv skrev (2 timer siden): Jeg tror han var en god mann med en vond barndom som tok igjen den tapte barndommen som voksen, og derfor var mye med barn og hadde det gøy med dem. Dette har jeg og tenk om han fram til nå. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Lillemus skrev (4 timer siden): Foreldrene ble nok blendet av at selveste Michael Jackson ville ha barna deres på beøsk, de visste vel ikke at han også delte seng med dem. Det har du rett i. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (50 minutter siden): Dette har jeg og tenk om han fram til nå. Hva er det som er nytt nå? 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april stjernestøv skrev (9 minutter siden): Hva er det som er nytt nå? At han mulig var pedo og likte smågutter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (26 minutter siden): At han mulig var pedo og likte smågutter. Ok. Det tror ikke jeg på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (1 time siden): At han mulig var pedo og likte smågutter. Det er da ikke nytt! Anonymkode: f2791...577 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er da ikke nytt! Anonymkode: f2791...577 Nei, jeg har vist leste dette før om han det er lenge siden. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 25. april Skrevet 25. april Lillemus skrev (9 timer siden): Foreldrene ble nok blendet av at selveste Michael Jackson ville ha barna deres på beøsk, de visste vel ikke at han også delte seng med dem. En av mødrene visste faktisk om det, veldig trist men hun sa det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.