Gå til innhold

Hvorfor kommer det at jeg har skrevet feil facebook passord når jeg ikke har det? Det er 100% riktig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer det at jeg har skrevet feil facebook passord når jeg ikke har det? Det er 100% riktig
Kan noen ha vært å tatt kontroll over kontoen?

Anonymkode: d9700...7da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan noen ha vært å tatt kontroll over kontoen?

Da trykker du bare glemt passord

Anonymkode: b7fc9...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Nå funker det plustelig igjen etter å ha trykket på glemt passord og tastet inn engangskode jeg fikk på mailen.

Deretter kunne jeg logge inn på kontoen igjen med det gamle passordet, hva kommer det av?

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du passord hver gang du skal inn på fb? Jeg er innlogget hele tida jeg. Og selv om jeg "stenger ned" kontoen kan jeg bare komme inn igjen uten å oppgi passordet. 

Anonymkode: 2e03d...2ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruker du passord hver gang du skal inn på fb? Jeg er innlogget hele tida jeg. Og selv om jeg "stenger ned" kontoen kan jeg bare komme inn igjen uten å oppgi passordet. 

Anonymkode: 2e03d...2ad

Ja, hver gang. Det funket plustelig ikke før jeg laget denne tråden, tok reste passord, fikk engangskode og etter det kunne jeg merkelig nok logge inn med det gamle passordet igjen.

Er ikke det merkelig?

Skrevet

Jeg fikk Facebook kontoen hacket 2 ganger. Bruk 2 trinns innlogging og svært sterkt passord om du bruker fb.

Navnet på bikkja di holder ikke.

Anonymkode: 5d62d...ae1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...