mmmmonster Skrevet 24. april Skrevet 24. april jeg lurer på hvor lenge et tvungent behandlingsvedtak med ap vanligvis varer i praksis. det ble først skrevet med tre måneders varighet, men lurer på hvor lenge det vil vare i praksis, altså vil det bli fornyet, og i såfall hvor lenge? 0 Siter
Glitter Skrevet 25. april Skrevet 25. april Det kan fornyes hver tredje måned. Så lenge det er nødvendig. 2 Siter
mmmmonster Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april 3 hours ago, Glitter said: Det kan fornyes hver tredje måned. Så lenge det er nødvendig. ja skjønner, tusen takk. det var vel egentlig et dumt spørsmål. 0 Siter
Glitter Skrevet 25. april Skrevet 25. april mmmmonster skrev (5 minutter siden): ja skjønner, tusen takk. det var vel egentlig et dumt spørsmål. Neida det var ikke dumt. Jeg vet det for jeg er under tvang. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg fikk det for en måned. Det jeg fant ut senere var at det stod at vedtaket ville fornyes. Jeg hadde advokat og greier. Så jeg fikk et kort vedtak, men det var lurings. Dette er lenge siden da. Anonymkode: bd5e6...f25 0 Siter
mmmmonster Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april 43 minutes ago, Glitter said: Neida det var ikke dumt. Jeg vet det for jeg er under tvang. jeg også, hvor lenge har behandlingsvedtaket vart for deg hvis jeg kan spørre? 0 Siter
Glitter Skrevet 25. april Skrevet 25. april mmmmonster skrev (28 minutter siden): jeg også, hvor lenge har behandlingsvedtaket vart for deg hvis jeg kan spørre? Er ikke sikker. I over ett år i hvertfall. 1 Siter
mmmmonster Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april 3 hours ago, Glitter said: Er ikke sikker. I over ett år i hvertfall. oi det var lenge, håper du kan komme av det så fort det er mulig 0 Siter
Glitter Skrevet 25. april Skrevet 25. april mmmmonster skrev (3 timer siden): oi det var lenge, håper du kan komme av det så fort det er mulig Ja får håpe det.. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Mitt har blitt forlenget i 6 år.. De kan vel i teorien fornye det så lenge ansvarlig mener det er nødvendig. Men det skal evalueres av Kontrollkommisjonen én gang i året Anonymkode: a5e53...10a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.