AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er best avledning for deg når du har det vanskelig? Enten det er negative tanker, tankekjør og/eller selvmordstanker. For meg er det nok å gå tur eller gjør husarbeid med musikk eller podcast på øret. Anonymkode: 8042f...22a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Podcast er greit å høre på. Ja! Hvilke podcaster hører du på? Anonymkode: 8042f...22a 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja! Hvilke podcaster hører du på? Anonymkode: 8042f...22a Mest helsepodcaster. Som inside bipolar og inside schizofrenia. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (Akkurat nå): Mest helsepodcaster. Som inside bipolar og inside schizofrenia. Interessant. Jeg har bipolar, skulle kanskje hørt på inside bipolar, alltid nyttig å kunne mer. Anonymkode: 8042f...22a 0 Siter
Glitter Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Interessant. Jeg har bipolar, skulle kanskje hørt på inside bipolar, alltid nyttig å kunne mer. Anonymkode: 8042f...22a Den er veldig interessant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Uten tvil er det å gå en tur og/eller være sosial. Anonymkode: 1cc10...77d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Høre på noe veldig mørk og dyster musikk, eller enda bedre: lage noe veldig mørk og dyster musikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.