AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april https://www.nrk.no/ytring/syk-av-bekymringer-1.17846261 Men han sier ingenting om hvorfor økonomien er dårlig, og hva som er løsningen. "Levekostander er helsepolitikk", men hvilke politiske valg er han uenige med ? Jeg har sagt mitt på forumet om mitt syn på nødvendige politiske endringer, men et forumtroll har lite påvirkning på samfunnet, hva mener dere bør endres for å redusere levekostnadene, og hvorfor tror dere han (tilsynelatende) nekter å dele sitt syn i NRK? Anonymkode: f9011...9ac 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Forumtroll kan komme seg ut i den virkelige verden og sette i gang med de forandringene de ønsker å se i samfunnet, istedenfor å oppfordre folk til sløse bort tiden sin på å spekulere i andres motiver. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (Akkurat nå): Tannhelsen er ikke bra hos folk heller blir lik der og dårlig økonomi. 0 Siter
Sliten Snegle Skrevet 25. april Skrevet 25. april 8 minutes ago, psykedeliker said: Forumtroll kan komme seg ut i den virkelige verden og sette i gang med de forandringene de ønsker å se i samfunnet, istedenfor å oppfordre folk til sløse bort tiden sin på å spekulere i andres motiver. Og noen klarer aldri å diskutere saken, bare kneldre. 0 Siter
Sliten Snegle Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) 56 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har sagt mitt på forumet om mitt syn på nødvendige politiske endringer, men et forumtroll har lite påvirkning på samfunnet, hva mener dere bør endres for å redusere levekostnadene, og hvorfor tror dere han (tilsynelatende) nekter å dele sitt syn i NRK? Anonymkode: f9011...9ac Dette er den nye virkeligheten. Folk må bare stramme inn livreima. Endret 25. april av Sliten Snegle 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sliten Snegle skrev (Akkurat nå): Og noen klarer aldri å diskutere saken, bare kneldre. Du klarte ikke å la være å projisere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Dette er villet politikk. Anonymkode: ea5af...3fe 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er villet politikk. Ja, og det vil det fortsette å være så lenge det viktigste for vanlige mennesker er å følge manus. Men det setter bare oss uvanlige mennesker i en bedre posisjon på lang sikt, så jeg klager ikke. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 25. april Skrevet 25. april psykedeliker skrev (11 minutter siden): Ja, og det vil det fortsette å være så lenge det viktigste for vanlige mennesker er å følge manus. Men det setter bare oss uvanlige mennesker i en bedre posisjon på lang sikt, så jeg klager ikke. Jeg tror på sett og vis at vi mennesker har et form for manus som ligger der når vi velger å bli født. Vi fødes inn i et liv som skal lære oss noe som vi trenger å lære for å utvikle oss. Vi lever mange liv som forskjellige personer til forskjellige tider hvor målet er å lære noe. Du snakker så negativt om manus. Men manus er aldri feil. Og det er alltid fritt å improvisere litt langs veien. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Fru2020 skrev (1 minutt siden): Men manus er aldri feil. Selvfølgelig vil alle manusmennesker mene at manus aldri kan være feil, det står jo i manus! 0 Siter
Fru2020 Skrevet 25. april Skrevet 25. april psykedeliker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig vil alle manusmennesker mene at manus aldri kan være feil, det står jo i manus! Fordi manus er et flott utgangspunkt som man kan leke seg med. Vi har alle en mening med livet vi lever, men vi står alle fritt til å følge det som man vil. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Fru2020 skrev (2 minutter siden): Fordi manus er et flott utgangspunkt som man kan leke seg med. Vi snakker nok ikke om samme manus her. Eller husker jeg feil om hva du har skrevet i andre poster om dine egne livsvalg? 0 Siter
Fru2020 Skrevet 25. april Skrevet 25. april psykedeliker skrev (1 minutt siden): Vi snakker nok ikke om samme manus her. Eller husker jeg feil om hva du har skrevet i andre poster om dine egne livsvalg? Vet ikke hva du sikter til om egne livsvalg 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Fru2020 skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva du sikter til om egne livsvalg Noe du skrev i en annen tråd, men mulig jeg husker feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.