Gå til innhold

Lege sier folk blir syke pga dårlig økonomi. Levekostnader er helsepolitikk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nrk.no/ytring/syk-av-bekymringer-1.17846261

Men han sier ingenting om hvorfor økonomien er dårlig, og hva som er løsningen. "Levekostander er helsepolitikk", men hvilke politiske valg er han uenige med ?

Jeg har sagt mitt på forumet om mitt syn på nødvendige politiske endringer, men et forumtroll har lite påvirkning på samfunnet, hva mener dere bør endres for å redusere levekostnadene, og hvorfor tror dere han (tilsynelatende) nekter å dele sitt syn i NRK?

Anonymkode: f9011...9ac

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Forumtroll kan komme seg ut i den virkelige verden og sette i gang med de forandringene de ønsker å se i samfunnet, istedenfor å oppfordre folk til sløse bort tiden sin på å spekulere i andres motiver.

Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Tannhelsen er ikke bra hos folk heller blir lik der og dårlig økonomi. 

Sliten Snegle
Skrevet
8 minutes ago, psykedeliker said:

Forumtroll kan komme seg ut i den virkelige verden og sette i gang med de forandringene de ønsker å se i samfunnet, istedenfor å oppfordre folk til sløse bort tiden sin på å spekulere i andres motiver.

Og noen klarer aldri å diskutere saken, bare kneldre.

Skrevet (endret)
56 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har sagt mitt på forumet om mitt syn på nødvendige politiske endringer, men et forumtroll har lite påvirkning på samfunnet, hva mener dere bør endres for å redusere levekostnadene, og hvorfor tror dere han (tilsynelatende) nekter å dele sitt syn i NRK?

Anonymkode: f9011...9ac

Dette er den nye virkeligheten. Folk må bare stramme inn livreima.

Endret av Sliten Snegle
Skrevet
Sliten Snegle skrev (Akkurat nå):

Og noen klarer aldri å diskutere saken, bare kneldre.

Du klarte ikke å la være å projisere?

Skrevet

Dette er villet politikk.

$_57.PNG?set_id=8800005007

fposter,small,wall_texture,square_produc

Anonymkode: ea5af...3fe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...