AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.nrk.no/ytring/syk-av-bekymringer-1.17846261 Men han sier ingenting om hvorfor økonomien er dårlig, og hva som er løsningen. "Levekostander er helsepolitikk", men hvilke politiske valg er han uenige med ? Jeg har sagt mitt på forumet om mitt syn på nødvendige politiske endringer, men et forumtroll har lite påvirkning på samfunnet, hva mener dere bør endres for å redusere levekostnadene, og hvorfor tror dere han (tilsynelatende) nekter å dele sitt syn i NRK? Anonymkode: f9011...9ac 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Forumtroll kan komme seg ut i den virkelige verden og sette i gang med de forandringene de ønsker å se i samfunnet, istedenfor å oppfordre folk til sløse bort tiden sin på å spekulere i andres motiver. 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (Akkurat nå): Tannhelsen er ikke bra hos folk heller blir lik der og dårlig økonomi. 0 Siter
Sliten Snegle Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 8 minutes ago, psykedeliker said: Forumtroll kan komme seg ut i den virkelige verden og sette i gang med de forandringene de ønsker å se i samfunnet, istedenfor å oppfordre folk til sløse bort tiden sin på å spekulere i andres motiver. Og noen klarer aldri å diskutere saken, bare kneldre. 0 Siter
Sliten Snegle Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden (endret) 56 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har sagt mitt på forumet om mitt syn på nødvendige politiske endringer, men et forumtroll har lite påvirkning på samfunnet, hva mener dere bør endres for å redusere levekostnadene, og hvorfor tror dere han (tilsynelatende) nekter å dele sitt syn i NRK? Anonymkode: f9011...9ac Dette er den nye virkeligheten. Folk må bare stramme inn livreima. Endret 58 minutter siden av Sliten Snegle 0 Siter
psykedeliker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Sliten Snegle skrev (Akkurat nå): Og noen klarer aldri å diskutere saken, bare kneldre. Du klarte ikke å la være å projisere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Dette er villet politikk. Anonymkode: ea5af...3fe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.