AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april .....at du har en eller to uker hvor du kan dra hvor som helst på ferie. Ikke tenk så mye på økonomi, du har spart lenge og vel. Hvor ville du dratt? Anonymkode: 74318...c36 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): .....at du har en eller to uker hvor du kan dra hvor som helst på ferie. Ikke tenk så mye på økonomi, du har spart lenge og vel. Hvor ville du dratt? Anonymkode: 74318...c36 Australia 🦘 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): .....at du har en eller to uker hvor du kan dra hvor som helst på ferie. Ikke tenk så mye på økonomi, du har spart lenge og vel. Hvor ville du dratt? Anonymkode: 74318...c36 Seychellene. Anonymkode: 8b02d...d58 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. april Skrevet 25. april Cruise, gjennom Panamakanalen og langs Californiakysten. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (12 minutter siden): Australia 🦘 Dubai eller USA. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. april Skrevet 25. april Hadde tatt meg en fjelltur, eller slått på stortromma og reist til nabobyen. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. april Skrevet 26. april Skiathos i Hellas. Har vært der før og det var veldig bra. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Er det en spesiell årstid du ville ønsket å dra til ditt favorittreisemål eller spiller ikke det noen rolle? Anonymkode: 74318...c36 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg kunne tenkt meg å se Grønland, Færøyene, Shetland, Orknøyene og kysten rundt Skottland (og innlandet også, ikke storbyene nødvendigvis). 😀 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Dubai, Austraila, USA, blir for varmt for meg🥵 Paris eller London ja. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 26. april Skrevet 26. april Hvis jeg ikke trenger å tenke på politikk heller så ville jeg veldig gjerne besøkt Cuba 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.