munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er plaget med enorm tørste. Litiumspeil 0,87. Bruker per i dag 3×2 mg Litium morgen og kveld. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvor har du hørt det? Anonymkode: 7c025...743 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor har du hørt det? Anonymkode: 7c025...743 Jeg trodde jeg leste det da jeg googlet, men det er mulig at informasjonen gjaldt pasienter med nyreproblemer. 0 Siter
nachnoo Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Dokumentasjonen er ikke entydig når det gjelder bivirkninger. Men ved økt tørste vil noen får de bedre med dosering en gang i døgnet. Det er verdt et forsøk. 0 Siter
munchin Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden nachnoo skrev (13 minutter siden): Dokumentasjonen er ikke entydig når det gjelder bivirkninger. Men ved økt tørste vil noen får de bedre med dosering en gang i døgnet. Det er verdt et forsøk. Vil du anbefale kveld da? Eller har det lite å si hvilket tidspunkt på døgnet det er? 0 Siter
nachnoo Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden munchin skrev (1 minutt siden): Vil du anbefale kveld da? Eller har det lite å si hvilket tidspunkt på døgnet det er? Du må prøve deg frem. Prøv med to uker på hver og se hva som passer deg best. 0 Siter
munchin Skrevet 38 minutter siden Forfatter Skrevet 38 minutter siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Du må prøve deg frem. Prøv med to uker på hver og se hva som passer deg best. Takk. Bekymret for at endringen skal gi svakere virkning av medisinen ,men jeg gir det et forsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.