Gå til innhold

Stemmer det at en-dosering (kun kveld)av Litium kan gi færre bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med enorm tørste. Litiumspeil 0,87. Bruker per i dag 3×2 mg Litium morgen og kveld.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du hørt det? 

Anonymkode: 7c025...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor har du hørt det? 

Anonymkode: 7c025...743

Jeg trodde jeg leste det da jeg googlet, men det er mulig at informasjonen gjaldt pasienter med nyreproblemer.

Skrevet

Dokumentasjonen er ikke entydig når det gjelder bivirkninger.

Men ved økt tørste vil noen får de bedre med dosering en gang i døgnet. Det er verdt et forsøk.

Skrevet
nachnoo skrev (13 minutter siden):

Dokumentasjonen er ikke entydig når det gjelder bivirkninger.

Men ved økt tørste vil noen får de bedre med dosering en gang i døgnet. Det er verdt et forsøk.

Vil du anbefale kveld da? Eller har det lite å si hvilket tidspunkt på døgnet det er?

Skrevet
munchin skrev (1 minutt siden):

Vil du anbefale kveld da? Eller har det lite å si hvilket tidspunkt på døgnet det er?

Du må prøve deg frem. Prøv  med to uker på hver og se hva som passer deg best.

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Du må prøve deg frem. Prøv  med to uker på hver og se hva som passer deg best.

Takk. Bekymret for at endringen skal gi svakere virkning av medisinen ,men jeg gir det et forsøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...