AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Hvor i innstillingene på Facebook (PC) kan jeg skru på slik at folk jeg ikke er venner med kan sende meg meldinger? Anonymkode: c9be2...5b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april innstillinger og personvern, scroll helt ned Anonymkode: 46c42...ce5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): innstillinger og personvern, scroll helt ned Anonymkode: 46c42...ce5 Jeg ser ikke noe som har med meldinger å gjøre under innstillinger og personvern TS Anonymkode: c9be2...5b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april du må lese på hvert punkt, den er på instillinger og personvern men jeg husker ikke underpunktet. kanskje under publikum og synlighet Anonymkode: 46c42...ce5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): du må lese på hvert punkt, den er på instillinger og personvern men jeg husker ikke underpunktet. kanskje under publikum og synlighet Anonymkode: 46c42...ce5 Kunne ikke finne den. Kan du ta å legge bilde ut av det? Anonymkode: c9be2...5b4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.