AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Har best lyst å gjemme meg og fettet innendørs, men jeg har noen jeg bør se i barnetoget. Har du valgt antrekk? Anonymkode: 90e0e...bec 0 Siter
Fru2020 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg velger nok en av mine kjoler fra Careless. Har en mørkeblå som nok passer fint med en sløyfe på 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Det er lkke lett med klær👗forstore klær gjør oss alle tykkere. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (35 minutter siden): Det er lkke lett med klær👗forstore klær gjør oss alle tykkere. Sakura skrev (35 minutter siden): Det er lkke lett med klær👗forstore klær gjør oss alle tykkere. Jeg liker ikke tettsitende klær velger heller litt for str. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. april Skrevet 26. april Har kjøpt en blå kjole med lange armer fra careless. Skal bruke den i konfirmasjon også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april bestiller fra zizzi endel eller fra lindex Anonymkode: d5136...075 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Glemte svare på spørsmålet. Jeg går gjerne i vide linbukser eller vide bukser generelt (lindex er mine fra denne gang) + og en stor luftig bluse, med en ok topp inni. Så har jeg den blusa åpen eller lukket etter behov og om det er varmt eller ikke. Så en penere cardigan eller noe over hvis det er kjølig. Anonymkode: d5136...075 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg har kjøpt en ny college genser fra dressmann og en ny cargobukse. Lengre gidder jeg ikke ta det. Anonymkode: e5593...e6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.