Gå til innhold

Lamictal eller Abilify eller Latuda mot angst? Er det ingen medisiner som kan hjelpe meg? har ikke livskvalitet igjen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Jeg har mest sannsynlig bipolar 2. ?) ( har ikke blitt utredet)... Hatt depresjoner siden jeg var 16 år og angst siden jeg var 7 år....Har diagnosene 

PTSD og tilbakevendende depressiv lidelse. Jeg får ikke mer behandling på DPS , da de mente jeg er for dårlig for terapi. Det eneste behandling de ville tilby var EMDR. Den behandlingen gjennomførte jeg en tid, men ble dårligere. Siste dag ved "utskriving " fikk jeg resept på Solian. Jeg bruker fra før Lamictal 200mg og Venlafaxin. Jeg har brukt sporadisk Zyprexa , og når jeg har gått på det fast har jeg gått veldig opp i vekt. Jeg er i kategorien  fedme så kan ikke fortsette å bruke dem fast.  Jeg prøvde Solian i 2 uker, men følte jeg hadde influensa  og fikk svake smerter i armene så jeg avsluttet den.

Nå er jeg i en situasjon som er veldig vanskelig. Jeg er veldig deprimert, har angst og indre uro hele døgnet og føle at jeg ikke klarer å ha det slik så mye lenger...Jeg har prøvd nesten alt av antidepressiva, ingen av dem har hatt god nok effekt på angst...

Jeg kan ikke bruke zyprexa mer, jeg er 160cm høy og 92kg 😞 

Jeg har ingen psykiater lenger som jeg kan spørre om medisiner lenger , og legen er nyutdannet og han er veldig dårlig i norsk ...så jeg " må "

selv finne ut , eller prøve å komme med forslag til medisiner....

Kan Latuda  hjelpe mot angst og depresjon? 

Kan Abilify hjelpe mot angst?

Noen som har noen forslag? 

Jeg tenkte på seroquel  depot som et alternativ, men den er vanskelig å få tak i nå for tiden?

Kan økning i Lamictal hjelpe mot angst? 

Hva er deres erfaring?

Anonymkode: 3425a...7aa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...