AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april De har vært venner i 3 år om det har noe å si. Hun skal i konfirmasjonsselskapet. Jeg tenkte kanskje 500 kr? Andre forslag? Anonymkode: eeb8f...467 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De har vært venner i 3 år om det har noe å si. Hun skal i konfirmasjonsselskapet. Jeg tenkte kanskje 500 kr? Andre forslag? Anonymkode: eeb8f...467 Jeg synes det høres veldig flott ut. Jeg ga 1000 kroner til en venninnes barn, men jeg er tross alt voksen med jobb og har kjent mora i mange mange år så jeg synes 500 for ungdom er en flott sum. Anonymkode: c2a37...a38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det høres veldig flott ut. Jeg ga 1000 kroner til en venninnes barn, men jeg er tross alt voksen med jobb og har kjent mora i mange mange år så jeg synes 500 for ungdom er en flott sum. Anonymkode: c2a37...a38 Takk! Anonymkode: eeb8f...467 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.