Nattestid Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg gjør dessverre det, og har gjort det altfor lenge. Er nå kommet til et punkt der jeg må ta steget videre en annen retning, siden jeg har ca halve yrkeslivet mitt igjen. Men det er vanskelig. For jeg har tenkt tanken mange ganger før uten helt å tørre. Men denne gangen har jeg ikke noe valg, kroppen sier stopp, og det gjør meg litt godt på en måte. Er det flere her i samme situasjon, eller som har tatt steget og endret karrieren?:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Ja absolutt. Begynte på ny utdannelse og var ferdig for to år siden. Var kjempe gøy Anonymkode: fe624...b19 1 Siter
Fru2020 Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg er blitt ufør. Elsket elsket elsket jobben min. Men på tross av det tenker jeg at hvis jeg skal prøve meg i jobb igjen blir det i et annet yrke. Jeg har som mål å starte som frivillig. Det kan jeg gjøre i yrket jeg er utdannet, men tenker jeg vil prøve meg med noe annet. Livet er for kort og arbeidstimene er fir mange for å jobbe i et yrke man ikke trives i. Jeg unner alle å elske jobben sin. 0 Siter
Nattestid Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja absolutt. Begynte på ny utdannelse og var ferdig for to år siden. Var kjempe gøy Anonymkode: fe624...b19 Så kjekt å høre!😊 Kan jeg spørre deg, var det vanskelig å vite hva du skulle bytte til, og hvordan fant du ut av det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Nattestid skrev (Akkurat nå): Så kjekt å høre!😊 Kan jeg spørre deg, var det vanskelig å vite hva du skulle bytte til, og hvordan fant du ut av det? Jeg hadde 2 yrker det sto mellom. Sjekket stillingsannonser grundig for å se hva det var mulig å få jobb i. Valgte likevel det yrket som hadde færrest stillinger ledig fordi jeg trengte å gå for noe jeg virkelig brant for. Anonymkode: fe624...b19 0 Siter