Gå til innhold

Pleier dere å følge med når kassamedarbeideren skanner varene, og hva anser dere som normal etikette her? Finnes det en fasit på dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier dere å følge med når kassamedarbeideren skanner varene, og hva anser dere som normal etikette her? Finnes det en fasit på dette?

Anonymkode: 33646...bb0

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Jeg pleier ikke følge med. Bryr meg ikke nok, og mistenker ikke at noen jukser eller gjør feil. Men sikkert mange som følger med, og tipper de som jobber i butikk er vant til det.

Skrevet

Følger ikke med og gjør mitt beste for å unngå en samtale 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Iblant, eller så pakker jeg som regel varene etterhvert som de kommer. Skanner som regel selv hvis jeg kan velge.

Anonymkode: 30f8e...34a

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Følger ikke med og gjør mitt beste for å unngå en samtale 🙈

Hvorfor prøver du å unngå en samtale?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis det er en spesiell vare jeg lurer på om har riktig pris så følger jeg med på akkurat den, men ellers ikke. Om det er mulighet for selvbetjent kasse så bruker jeg den. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor prøver du å unngå en samtale?

Jeg er introvert. Orker ikke bruke energien min der jeg ikke må. Jeg er faktisk svært god på smalltalk, men unngår det om jeg kan

Skrevet

Jeg pakker oppi varene på den andre siden.

Anonymkode: 807af...a92

Skrevet

Ja for jeg har opplevd feilskanning noen ganger så en må fölge med.

Anonymkode: 1caf9...10d

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Finnes det en fasit på dette?

I manus finnes det en fasit på alt. Men akkirat dét kapitlet må du nok lete opp selv.

Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

I manus finnes det en fasit på alt. Men akkirat dét kapitlet må du nok lete opp selv.

Manus er bibelen? 

Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Manus er bibelen?

Manus er mye mer enn bare bibelen.

Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Manus er mye mer enn bare bibelen.

Ja, lives manus. 

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (4 minutter siden):

Ja, lives manus. 

Livets manus? Nei, det er noe annet. Kompliserte greier dette her, men det er jo meningen.

Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Livets manus? Nei, det er noe annet. Kompliserte greier dette her, men det er jo meningen.

Ja, ditt manus snakker vi om, nei mannes manus sikkert. 

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (1 minutt siden):

Ja, ditt manus snakker vi om. 

Nei, konseptet manus er ikke mitt.

Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Nei, konseptet manus er ikke mitt.

Da er det mannen sitt eller Norge. 

Endret av Sakura
Worrisome_plenty
Skrevet

Sier hei, og sjekket ikke. Blir det dyrere enn jeg tror ber jeg om kvittering og sjekker den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...