AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei! Jeg har bipolar type 2 og er medisinert med 84 mg litium, 10 mg abilify, 10 mg brintellix og 50 seroquel. Jeg lurer på om jeg er overmedisinert og burde vurdere kutte ned på medisiner? Lurer spesielt på dette siden jeg har så liten kontakt med følelsene mine. Anonymkode: 4824e...6b1 0 Siter
GT1 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Jeg har bipolar type 2 og er medisinert med 84 mg litium, 10 mg abilify, 10 mg brintellix og 50 seroquel. Jeg lurer på om jeg er overmedisinert og burde vurdere kutte ned på medisiner? Lurer spesielt på dette siden jeg har så liten kontakt med følelsene mine. Anonymkode: 4824e...6b1 Hvorfor tar du 2 AP, abilify og seroquel? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden GT1 skrev (2 minutter siden): Hvorfor tar du 2 AP, abilify og seroquel? Jeg er egentlig litt usikker på hvorfor. Men abilify er vel mot psykose selv om jeg egentlig er litt usikker på om jeg har vært psykotisk og seroquel er mot uro og søvn. Anonymkode: 4824e...6b1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.