UtakknemligDiva Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jobber hvor jeg er aktiv frisisk i 7 timer. Så må man dessverre spise fordi kroppen krever energi. Har tenkt å begynne med litt dansing igjen etter jobb, men noen ganger etter å ha gått kanskje 30000 på jobb så er jeg litt sliten. Men jeg synes man skal kunne kjøre ganske fult uten å bli så sliten. Hvorfor har vi så lav energi? Synes vi bruke all tiden vår på å sove, vi trenger 7-8 timers, irriterende og tidkrevende i seg selv. Så må vi på jobb, så sier vi allerede litt tappet bare av det… 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Kan du ikke lage en egen tråd for alle disse projiseringene dine? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april 1 hour ago, UtakknemligDiva said: Jobber hvor jeg er aktiv frisisk i 7 timer. Så må man dessverre spise fordi kroppen krever energi. Har tenkt å begynne med litt dansing igjen etter jobb, men noen ganger etter å ha gått kanskje 30000 på jobb så er jeg litt sliten. Men jeg synes man skal kunne kjøre ganske fult uten å bli så sliten. Hvorfor har vi så lav energi? Synes vi bruke all tiden vår på å sove, vi trenger 7-8 timers, irriterende og tidkrevende i seg selv. Så må vi på jobb, så sier vi allerede litt tappet bare av det… Få deg en kontorjobb. Anonymkode: a4fb0...a45 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april Skrevet 28. april UtakknemligDiva skrev (8 timer siden): Jobber hvor jeg er aktiv frisisk i 7 timer. Så må man dessverre spise fordi kroppen krever energi. Har tenkt å begynne med litt dansing igjen etter jobb, men noen ganger etter å ha gått kanskje 30000 på jobb så er jeg litt sliten. Men jeg synes man skal kunne kjøre ganske fult uten å bli så sliten. Hvorfor har vi så lav energi? Synes vi bruke all tiden vår på å sove, vi trenger 7-8 timers, irriterende og tidkrevende i seg selv. Så må vi på jobb, så sier vi allerede litt tappet bare av det… Kroppen er en motor som trenger drivstoff for å fungere. Det er ikke det minste rart at du må spise etter å ha gått 30.000 skritt på jobb. En bil må også ha påfyll av drivstoff når den er i ferd med å gå tom. Kan du ikke glede deg over å ha en velfungerende kropp i stedet for å bli irritert over det? 1 Siter
nachnoo Skrevet 28. april Skrevet 28. april Bare nysgjerrig: I hvilken jobb går man 30.000 skritt per arbeidsdag? 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april (endret) nachnoo skrev (3 timer siden): Bare nysgjerrig: I hvilken jobb går man 30.000 skritt per arbeidsdag? Sykepleier? De har vel ca de stegene? Jeg er ikke sykepleier da. Jeg er redd for å kjennes igjen… noen folk kan være flinke til å «sette sammen» brikker via alle innlegg. Har nok ikke 30000 hver eneste dag, men i perioder, men har nok 20-25000 sånn til vanlig. Endret 28. april av UtakknemligDiva 1 Siter
Lillemus Skrevet 28. april Skrevet 28. april nachnoo skrev (3 timer siden): Bare nysgjerrig: I hvilken jobb går man 30.000 skritt per arbeidsdag? Servitør? 0 Siter
Vhanja Skrevet 28. april Skrevet 28. april nachnoo skrev (4 timer siden): Bare nysgjerrig: I hvilken jobb går man 30.000 skritt per arbeidsdag? Renhold? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april Hadde jeg gått 30.000 skritt på en dagvakt hadde jeg vært helt død på kvelden. Anonymkode: 38575...401 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde jeg gått 30.000 skritt på en dagvakt hadde jeg vært helt død på kvelden. Anonymkode: 38575...401 og hvorfor? 7 timer og pause på 30 min er det eneste man sitter. Hektiske perioder og må bare går og løper. Det må være 30000. Avstandene er lange. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.