stjernestøv Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Vhanja skrev (10 minutter siden): Jeg liker denne: Ja jeg og liker den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Men det er ikke alltid lett, det er jeg klar over men man får gjøre det beste ut av det. Selv er jeg veldig sliten i dag, chatgpt skrev at siden jeg følte tomhet kunne følelsene komme senere men håper ikke det. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 28. april Skrevet 28. april Mens noen ganger prøver man så godt man kan å sitte på rett side av bussen og senpå utsikten men satan selv kommer fra feil side og drar deg med tilbake til avgrunnen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Ikkeanonymnok skrev (34 minutter siden): Mens noen ganger prøver man så godt man kan å sitte på rett side av bussen og senpå utsikten men satan selv kommer fra feil side og drar deg med tilbake til avgrunnen. Ja det er sikkert og visst at noen ganger kan alt virke svart og håpløst, men det er alltid lys i enden av tunellen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.