Gå til innhold

Har du hatet deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hatt dårlig samvittighet for dårlige ting du har sagt eller gjort mot noen? Og du kan ikke ordne opp i det pga en ikke har kontakt pga hat og slikt? Jeg bare spør ?

Anonymkode: 6647b...d89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har hatet meg selv. Har gjort noen dumme ting. 

Skrevet

Så absolutt. Hat og skam går hånd i hånd her

Anonymkode: 46049...dfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så absolutt. Hat og skam går hånd i hånd her

Anonymkode: 46049...dfc

Men personen ønsker meg vondt for det vet jeg. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Nei. Jeg har gjort mye dumt mot andre mennesker, det er ikke noe jeg er stolt av men samtidig angrer jeg heller ikke. 

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hatet meg selv men at jeg ikke fungerte til tider da barna var små, fikk veldig dårlig samvittighet og mistet tid med dem men heldigvis har vi også gode minner. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (34 minutter siden):

Nei. Jeg har gjort mye dumt mot andre mennesker, det er ikke noe jeg er stolt av men samtidig angrer jeg heller ikke. 

Ja men det er ikke bare min feil, jeg opplevde og vonde ting og ord fra vedkommende og. Men å ønske andre vondt er ikke noe jeg gjør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og hatt dårlig samvittighet for dårlige ting du har sagt eller gjort mot noen? Og du kan ikke ordne opp i det pga en ikke har kontakt pga hat og slikt? Jeg bare spør ?

Jeg har hatt mye selvhat i forbindelse med bp-depresjon. Har ikke gjort eller sagt noe til andre, men trukket meg unna.

Anonymkode: e0fb3...b24

Skrevet

Jeg gjør vel det i grunnen. Å hate blir litt mye kanskje, men har sterk selvforakt. Det er på en måte umulig å ikke. Har selvfølgelig selvforakt og ja kanskje hat når jeg har vært deprimert i den grad at jeg ikke har kunnet jobbe eller oppfylle omsorgsoppgaver på en god måte. Men også når jeg mestrer mye har jeg selvforakt. Jeg tenker at jeg gjemmer den svake personen jeg egentlig er bak en fasade som er for skjør til å være ekte. Det blir et slags svik mot omverdenen å late som en er på samme linje som om man deler samme realitet, men så er man i virkeligheten bare et vrak som kaster all kapasitet i gryta for å gjøre DEN ENE TINGEN bra. 

Skrevet
Fru2020 skrev (16 minutter siden):

Nei, jeg har aldri hatet meg selv. 

Ok heldig du. Jeg pleier ikke å hate meg selv nå men jeg gjorde det før mye. Jeg tenkte og handlet annerledes før også, men da var jeg ganske psykisk syk. Nå er jeg friskere og mer stabil enn noen gang tidligere. Jeg tenker ikke på min fortid slik jeg gjorde før kjenner jeg. Ingen kjærestefølelser for ekser eller venner heller fra fortiden min, så jeg lever her og nå. Men er så ganske tydelig det er mange som fortsatt henger i fortiden sin og ikke kommer seg videre i livet sitt. Jeg kjenner til en som er i 50 årene og han kommer seg ikke fra da han var 20 år. Ganske så tragisk og ødeleggende.  Jeg vet ikke hvor vanlig det er å hate seg selv, men som psykisk syk tror jeg det er vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...