Gå til innhold

Har sklidd ut med stressreaksjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har sklidd ut med spisemønsteret. Spiser ingenting på dag, blir sulten på kvelden, og så må jeg kvitte meg med det igjen. Beklager trigger. Kjennes ensomt. Og kan ikke si det til lege eller noen jeg kjenner. Det er for vulgært. 

Anonymkode: 12242...6d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har sklidd ut med spisemønsteret. Spiser ingenting på dag, blir sulten på kvelden, og så må jeg kvitte meg med det igjen. Beklager trigger. Kjennes ensomt. Og kan ikke si det til lege eller noen jeg kjenner. Det er for vulgært. 

Jo du kan si det til legen din og få hjelp. Ingenting som er for vulgært å si til legen din ang spisingen din, for dem har hørt det aller meste fra før av.

Anonymkode: e6211...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Du kan si alt til legen. Vær ærlig.

Anonymkode: 9b304...3c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du mener du ikke kan søke hjelp for problemene hos legen - men at du har råd til å fortsette på denne måten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjennes ensomt. Og kan ikke si det til lege eller noen jeg kjenner.

Legen din kjenner til at det å håndtere strev med mat slik du gjør, er ensomt. Om du tillater det, kan du velge å få hjelp. Det er skummelt, men på sikt det viktigste du kan gjøre mot deg selv.

Om legen din ikke føles riktig nå, har du ev. vært i kontakt med ROS, Rådgivning om Spiseforstyrrelser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...