Gå til innhold

Noen oppe her i natt?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg sov fire netter på rad før våkenatt, er fornøyd med det men hadde håpet på søvn i natt og men sånn er det. får vel finne noe å se på igjen, har drukket kaffe og sett på gamle bilder. Jammen har vi mange av dem. 

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Jeg sov fire netter på rad før våkenatt, er fornøyd med det men hadde håpet på søvn i natt og men sånn er det. får vel finne noe å se på igjen, har drukket kaffe og sett på gamle bilder. Jammen har vi mange av dem. 

Våknet for litt siden. Ryggen verker, så må tøye og bøye. Den pleier å bli bedre da (fram til jeg legger meg igjen)

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (41 minutter siden):

Våknet for litt siden. Ryggen verker, så må tøye og bøye. Den pleier å bli bedre da (fram til jeg legger meg igjen)

Uff det høres ikke godt ut med vond rygg og vanskelig å sove da, håper du blir bedre og får sove litt mer. Må jo være stress å tøye og bøye midt på natten. 

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Uff det høres ikke godt ut med vond rygg og vanskelig å sove da, håper du blir bedre og får sove litt mer. Må jo være stress å tøye og bøye midt på natten. 

Ja, det er umulig å sove når den er så vond, men det hjelper godt å bøye og tøye. Så skal legge meg igjen nå.  Nei, det er ikke stress, bare noe som må gjøres. Blir jo sliten da jeg aldri sover sammenhengende og for lite hver natt. 

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Ja, det er umulig å sove når den er så vond, men det hjelper godt å bøye og tøye. Så skal legge meg igjen nå.  Nei, det er ikke stress, bare noe som må gjøres. Blir jo sliten da jeg aldri sover sammenhengende og for lite hver natt. 

Må være utrolig slitsomt å ha det sånn hver natt, tror ikke jeg hadde orket det med du har vel ikke noe valg. 

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Må være utrolig slitsomt å ha det sånn hver natt, tror ikke jeg hadde orket det med du har vel ikke noe valg. 

Ja, slitsomt er det, men har ikke noe valg. Må bare prøve å gjøre det beste ut av det. 

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Ja, slitsomt er det, men har ikke noe valg. Må bare prøve å gjøre det beste ut av det. 

Ja det er jo forståelig, ja bare å gjøre det beste ut av det da men du blir vel gåen om dagen av det der? Alle dager blir jo tunge da. 

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Ja det er jo forståelig, ja bare å gjøre det beste ut av det da men du blir vel gåen om dagen av det der? Alle dager blir jo tunge da. 

Ja, blir gåen på dagen og lite energi. Har heldigvis noen litt bedre netter hvor jeg får flere økter og da tilsammen rundt 6-6,5 timer. Det hjelper betraktelig.

stjernestøv
Skrevet

Ja, blir gåen på dagen og lite energi. Har heldigvis noen litt bedre netter hvor jeg får flere økter og da tilsammen rundt 6-6,5 timer. Det hjelper betraktelig.

Det er bra du har noen bedre netter også da. Det der må være tøft uff. Sover du på dagen? 

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Det er bra du har noen bedre netter også da. Det der må være tøft uff. Sover du på dagen? 

Det hender at jeg bare må, men pleier da å sette på alarm så jeg bare sover i 30-40 min. 

Du sliter jo også til tider mye med søvnen, ikke noe særlig det heller

stjernestøv
Skrevet

Det hender at jeg bare må, men pleier da å sette på alarm så jeg bare sover i 30-40 min. 

Du sliter jo også til tider mye med søvnen, ikke noe særlig det heller

Ok bra du får sove litt på dagen da. 

Nei det er ikke noe særlig og får ikke sove om dagen, en liten blund hadde gjort seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...