AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jeg bruker Litium mot bp2. Har mistet luktesans og har redusert smakssans. Tenker at virkning veier opp for disse bivirkningene. Anonymkode: 91939...5cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jeg tar zyprexa. Antagelig den som har gjort meg feit. Jeg har slanket meg, men så sprakk jeg og gikk opp det meste igjen. Har stått på zyprexa i over 20 år. Det er den medisinen som har hjulpet mest. Anonymkode: 9d1f0...c10 1 Siter
Marye Skrevet 29. april Skrevet 29. april Leponex: sikler når jeg sover abilify: ufrivillig bevegelse i en finger i venstre hånd leponex: stor appetitt, men tar wegovy: hard mage 0 Siter
Glitter Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jeg gikk opp kolossalt mye på Leponex. Så den har jeg sluttet på. Går på annen medisin i stedet for. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 29. april Skrevet 29. april Glitter skrev (29 minutter siden): Jeg gikk opp kolossalt mye på Leponex. Så den har jeg sluttet på. Går på annen medisin i stedet for. Er det aktuelt for deg med slankemedisin? Vet ikke hvor mye du veier, da. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. april Skrevet 29. april Soleil70 skrev (46 minutter siden): Er det aktuelt for deg med slankemedisin? Vet ikke hvor mye du veier, da. Har ikke råd til det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.