AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Noen som har noen gode råd? Det føles helt uoverkommelig. Anonymkode: 8392c...736 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april har du venner, et ok nettverk? Anonymkode: b8ece...80b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): har du venner, et ok nettverk? Anonymkode: b8ece...80b Nei, dessverre. Har et par bekjente men ingen venner. Anonymkode: 8392c...736 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, dessverre. Har et par bekjente men ingen venner. Anonymkode: 8392c...736 da ville jeg mye heller fokusert på det. da kan du øve deg på relasjoner. Anonymkode: b8ece...80b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Noen som har noen gode råd? Det føles helt uoverkommelig. Anonymkode: 8392c...736 Jeg og mannen møttes på byen fulle som bare det, begge var introverte edru. Det gikk på et vis og vi ble kjent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): da ville jeg mye heller fokusert på det. da kan du øve deg på relasjoner. Anonymkode: b8ece...80b Ja, det er nok kanskje lurt det. Også dukker kanskje den rette opp når tiden er inne for det? stjernestøv skrev (1 time siden): Jeg og mannen møttes på byen fulle som bare det, begge var introverte edru. Det gikk på et vis og vi ble kjent. Så hyggelig å høre. Jeg har dessverre ingen å dra på byen med, men det kan jo alltids endre seg kanskje. Anonymkode: 8392c...736 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. april Skrevet 29. april stjernestøv skrev (1 time siden): Jeg og mannen møttes på byen fulle som bare det, begge var introverte edru. Da har dere ihvertfall fulgt manus. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så hyggelig å høre. Jeg har dessverre ingen å dra på byen med, men det kan jo alltids endre seg kanskje. Du møter alltid noen ute etter å ha drukket litt, det gjorde jeg før. Slo meg ned med et bort etter å ha spurt om det var greit da, vet ikke hvordan det er i dag jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april Skrevet 29. april psykedeliker skrev (15 minutter siden): Da har dere ihvertfall fulgt manus. Hehe ja kan si det sånn, husker jeg ble så imponert over at han gikk på hender i gågata. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, det er nok kanskje lurt det. Også dukker kanskje den rette opp når tiden er inne for det? Så hyggelig å høre. Jeg har dessverre ingen å dra på byen med, men det kan jo alltids endre seg kanskje. Anonymkode: 8392c...736 Da må du begynne å ta litt initiativ, oppsøke folk og bli kjent med folk. Anonymkode: b8ece...80b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.