AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jeg har skrevet tidligere om at jeg har fått et stygt utslett på brystet. Det er noe jeg aldri har hatt tidligere. Fikk det ca 2 uker etter oppstart av Lamictal. Gikk til fastlegen som ikke hadde noe kunnskap å dele om dette. Brukte Dr. Dropin sin digitale tjeneste og sendte inn bilder til hudlege. Fikk beskjed om ufarlig soppinfeksjon som kan behandles. Han skrev ingenting om at infeksjonen kan skyldes Lamictal. Seponerte Lamictal for 1 uke siden. Noe som er veldig synd da den hjalp meg i kampen mot bp2-depresjon. Nå er jeg usikker på om jeg kan starte opp igjen på medisinen. Noen tanker? @nachnoo Anonymkode: a3f0e...872 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Soppinfeksjon er ingen kjent bivirkning av Lamictal. Anonymkode: 81c21...fb4 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Soppinfeksjon er ingen kjent bivirkning av Lamictal. Anonymkode: 81c21...fb4 Kan det være utslett av Lamictal som deretter har blitt infisert av sopp? Anonymkode: a3f0e...872 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 30. april Skrevet 30. april Ble hudlegen informert om at du har brukt Lamictal, sånn at han tok det med i vurderingen? Og har du blemmer, eller er utslettet "flatt"? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april Drømmeautomat skrev (2 minutter siden): Ble hudlegen informert om at du har brukt Lamictal, sånn at han tok det med i vurderingen? Og har du blemmer, eller er utslettet "flatt"? Ja, han ble informert. Flatt utslett Anonymkode: a3f0e...872 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, han ble informert. Flatt utslett Ideelt sett bør du få en vurdering av om du kan forsøke Lamictal igjen mens du ennå har utslettet. Kanskje du kan spørre den samme hudlegen om det. Det er synd å måtte slutte på en medisin som har hjulpet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april Drømmeautomat skrev (2 timer siden): Ideelt sett bør du få en vurdering av om du kan forsøke Lamictal igjen mens du ennå har utslettet. Kanskje du kan spørre den samme hudlegen om det. Det er synd å måtte slutte på en medisin som har hjulpet. Ja, ikke sant? Ja, jeg skulle ønske at han skrev noe om det i svaret sitt. Så jeg slapp å betale 600 kr til for å få den informasjonen. Regner med det bare blir gjetting om fastlegen skal vurdere det. Anonymkode: a3f0e...872 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, ikke sant? Ja, jeg skulle ønske at han skrev noe om det i svaret sitt. Så jeg slapp å betale 600 kr til for å få den informasjonen. Regner med det bare blir gjetting om fastlegen skal vurdere det. Anonymkode: a3f0e...872 Jeg fikk heller ingen informasjon fra hudlegen om jeg skulle bruke fuktighetskrem på utslettet etter behandling med sopp-sjampo. Anonymkode: a3f0e...872 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg fikk heller ingen informasjon fra hudlegen om jeg skulle bruke fuktighetskrem på utslettet etter behandling med sopp-sjampo. Anonymkode: a3f0e...872 Nei, han vil jo ha betalt for en ny time. Råd kan du få av fastlegen din og kan han det ikke bør tiden være moden for å bytte. Canesten burde være greit. Anonymkode: 81c21...fb4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei, han vil jo ha betalt for en ny time. Råd kan du få av fastlegen din og kan han det ikke bør tiden være moden for å bytte. Canesten burde være greit. Anonymkode: 81c21...fb4 Jeg skal bestille en time hos fastlegen neste uke. Håper hun kan gi noe veiledning. Anonymkode: a3f0e...872 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.