Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Manglende minner: Når dagene er for like, kan hukommelsen slite med å skille dem fra hverandre. Kan skjenne meg igjen😢 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Sakura skrev (4 minutter siden): Manglende minner: Når dagene er for like, kan hukommelsen slite med å skille dem fra hverandre. Kan skjenne meg igjen😢 Mandag blir som lørdag alle dager er like. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanskje du kan innføre noen rutiner slik at dagene blir annerledes? F.eks gjøer noe ekstra i helgene? 0 Siter
Sakura Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden Vhanja skrev (13 minutter siden): Kanskje du kan innføre noen rutiner slik at dagene blir annerledes? F.eks gjøer noe ekstra i helgene? Ja, det går🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 50 minutter siden Forfatter Skrevet 50 minutter siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Jeg har elendig hukommelse. Dagene er så like da blir hukommelsen lik og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Sakura skrev (1 minutt siden): Dagene er så like da blir hukommelsen lik og. Ja det er kanskje noe i det. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Jeg har blitt mye mer surrete i overgangsalderen,nå glemmer jeg litt av hvert. I går glemte jeg å låse bilen 😟 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.