AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hei. Jeg lurer på om du noen gang har snakket med din fastlege om angst. Hva gjorde/sa de da? Spør fordi man ofte får råd om å ta opp angst/ depresjon med fastlege. Når jeg gjør det syntes jeg ikke jeg får noe hjelp. Anonymkode: b9019...6fa 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg lurer på om du noen gang har snakket med din fastlege om angst. Hva gjorde/sa de da? Spør fordi man ofte får råd om å ta opp angst/ depresjon med fastlege. Når jeg gjør det syntes jeg ikke jeg får noe hjelp. Anonymkode: b9019...6fa Ja da jeg var ung, fikk vival for angsten men i dag tror jeg nok ikke man får det. 0 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det vanlige tror jeg er å ta en prat for å kartlegge hvor omfattende det er, om en plages mye av det. Så tilbys det medisiner hvis det er skikkelig ille. Evt også faste samtaler en stund. Evt også henvisning videre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jaja har fått en del henvisninger også. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja da jeg var 18 gikk jeg til legen for angst, endte med henvisning. Fikk også vival og fluanxol. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg gikk til fastlegen med angstplager. Fikk henvisning til DPS som gav avslag på hjelp da de tenkte plagene kom av sosiale forhold + at jeg nylig hadde vært i depresjonsbehandling hos dem. Anonymkode: c4293...cb8 0 Siter
Osten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, gikk til fastlegen, fikk det som hjalp meg, SSRI 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.