AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Hei. Jeg tror jeg har bestemt meg for å be om revurdering av min asperger diagnose. Lurer derfor på: Hvor lang tid tar normalt sett en revurdering av diagnose? Anonymkode: 537fd...ddc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg tror jeg har bestemt meg for å be om revurdering av min asperger diagnose. Lurer derfor på: Hvor lang tid tar normalt sett en revurdering av diagnose? Anonymkode: 537fd...ddc Hvem tar revurdering? DPS? Anonymkode: ae515...d5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem tar revurdering? DPS? Anonymkode: ae515...d5c Ja, er i alle fall det jeg skal søke om. Hadde ikke hatt råd til revurdering privat. Anonymkode: 537fd...ddc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, er i alle fall det jeg skal søke om. Hadde ikke hatt råd til revurdering privat. Anonymkode: 537fd...ddc Kunne du ringt ditt DPS og spurt? Ser for meg at det kan være endel ventetid? Anonymkode: ae515...d5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Tidligere var det noen som sa 15 minutter her. Vet ikke om det kan stemme? Anonymkode: ae79d...3d6 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. april Skrevet 29. april Ingen seriøse vurderer en autismediagnose på 15 min. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg tror jeg har bestemt meg for å be om revurdering av min asperger diagnose. Lurer derfor på: Hvor lang tid tar normalt sett en revurdering av diagnose? Anonymkode: 537fd...ddc Det som tar lengst tid er vel å komme inn på dps. Det tar sikkert et par måneder om du i det hele tatt får plass. Du kan også gå privat og få time samme uke. Det koster ikke så mye med et par psykologtimer. Anonymkode: b2c54...edd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. april Skrevet 29. april nachnoo skrev (16 minutter siden): Ingen seriøse vurderer en autismediagnose på 15 min. Det er ihvertfall ikke så mye mer tid som brukes, når de bare leser gjennom journalen - med alle feil og mangler - på nytt uten å undersøke noe som helst annet før det trekkes en konklusjon. 1 Siter
nachnoo Skrevet 29. april Skrevet 29. april psykedeliker skrev (12 minutter siden): Det er ihvertfall ikke så mye mer tid som brukes, når de bare leser gjennom journalen - med alle feil og mangler - på nytt uten å undersøke noe som helst annet før det trekkes en konklusjon. Det er mulig noen gjør det slik, men det er ikke seriøst. Nå må det sies at ved alle diagnoser finnes det åpenbare tilfeller og tvilstilfeller. De åpenbare tar selvsagt kortest tid å diagnostisere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april nachnoo skrev (31 minutter siden): Ingen seriøse vurderer en autismediagnose på 15 min. Og andre diagnoser? Eller brukes det mer tid på spesifikt asperger? Og hvorfor sier noen aspergers? Anonymkode: ae79d...3d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Min er ikke det (privat psykologspesialist). Man behandler vel uansett mennesket og ikke diagnosene (bp2 og unnvikende pf? Anonymkode: 46468...0ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Du har jo de samme symptomene uansett så hvorfor skal h*n være så opptatt av det? Anonymkode: 2f0cb...65b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har jo de samme symptomene uansett så hvorfor skal h*n være så opptatt av det? Anonymkode: 2f0cb...65b Ja, ikke sant? Jeg ble bare litt nysjerrig. Det er nok slik alle behandlere tenker. Anonymkode: 46468...0ba 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor sier noen aspergers? Det heter aspergers syndrom, så når man utelater syndrom, blir aspergers igjen. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. april Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok slik alle behandlere tenker. Nei, det er det ikke. Noen er så opphengt i visse diagnoser at de trenger en selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april psykedeliker skrev (36 minutter siden): Nei, det er det ikke. Noen er så opphengt i visse diagnoser at de trenger en selv. Har du fått en diagnose du ikke er enig i selv kanskje? Anonymkode: 46468...0ba 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.