Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag vil EU-parlamentet vedta en historisk forordning som innebærer at både hunde- og katteeiere må ID-merke kjæledyrene sine😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (7 timer siden):

I dag vil EU-parlamentet vedta en historisk forordning som innebærer at både hunde- og katteeiere må ID-merke kjæledyrene sine😀

Det er på høy tid! Dyrebeskyttelsen har jo kjempet for at katteeiere må id-merke kattene sine i mange år, men regjeringen har nektet å innføre påbudt merking. Så for en gangs skyld håper jeg vi godtar noe fea EU.

emilie321
Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er på høy tid! Dyrebeskyttelsen har jo kjempet for at katteeiere må id-merke kattene sine i mange år, men regjeringen har nektet å innføre påbudt merking. Så for en gangs skyld håper jeg vi godtar noe fea EU.

Helt enig!

Skrevet

I utgangspunktet er jeg for id-merking av katt, men kommer an på reglene og planene rundt det.

Skrevet

Veldig bra det også skal gjelde katter.

Skrevet
Alba skrev (1 time siden):

Veldig bra det også skal gjelde katter.

Ja, det er ofte de som trenger dette mest de er ute alene. 

Skrevet

Leste i dag at en chihuahua hund ble påkjørt og drept her jeg bor😢Håper den hadde ID. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal dette håndheves mon tro? 🧐

Blir jo fremdeles opp til hvermannsen uansett…

men godt forslag

Anonymkode: b9c13...c08

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skal dette håndheves mon tro? 🧐

Blir jo fremdeles opp til hvermannsen uansett…

men godt forslag

Anonymkode: b9c13...c08

Mulig en chip i nakken på katter og hunder ID-merking slik som det er i dag. 

Skrevet
Sakura skrev (På 29.4.2026 den 23.54):

2028 kan dette innføres ikke før😢 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...