Sakura Skrevet 29. april Skrevet 29. april I dag vil EU-parlamentet vedta en historisk forordning som innebærer at både hunde- og katteeiere må ID-merke kjæledyrene sine😀 1 Siter
Lillemus Skrevet 30. april Skrevet 30. april Sakura skrev (7 timer siden): I dag vil EU-parlamentet vedta en historisk forordning som innebærer at både hunde- og katteeiere må ID-merke kjæledyrene sine😀 Det er på høy tid! Dyrebeskyttelsen har jo kjempet for at katteeiere må id-merke kattene sine i mange år, men regjeringen har nektet å innføre påbudt merking. Så for en gangs skyld håper jeg vi godtar noe fea EU. 1 Siter
emilie321 Skrevet 30. april Skrevet 30. april Lillemus skrev (3 minutter siden): Det er på høy tid! Dyrebeskyttelsen har jo kjempet for at katteeiere må id-merke kattene sine i mange år, men regjeringen har nektet å innføre påbudt merking. Så for en gangs skyld håper jeg vi godtar noe fea EU. Helt enig! 1 Siter
Fionys Skrevet 30. april Skrevet 30. april I utgangspunktet er jeg for id-merking av katt, men kommer an på reglene og planene rundt det. 1 Siter
Sakura Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai Alba skrev (1 time siden): Veldig bra det også skal gjelde katter. Ja, det er ofte de som trenger dette mest de er ute alene. 0 Siter
Sakura Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai Leste i dag at en chihuahua hund ble påkjørt og drept her jeg bor😢Håper den hadde ID. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Hvordan skal dette håndheves mon tro? 🧐 Blir jo fremdeles opp til hvermannsen uansett… men godt forslag Anonymkode: b9c13...c08 0 Siter
Sakura Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan skal dette håndheves mon tro? 🧐 Blir jo fremdeles opp til hvermannsen uansett… men godt forslag Anonymkode: b9c13...c08 Mulig en chip i nakken på katter og hunder ID-merking slik som det er i dag. 0 Siter
Sakura Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai Sakura skrev (På 29.4.2026 den 23.54): I dag vil EU-parlamentet vedta en historisk forordning som innebærer at både hunde- og katteeiere må ID-merke kjæledyrene sine😀 2028 kan dette innføres ikke før😢 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.