AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva er den beste metoden for å trimme lange øyebrynshår som bøyer seg, og er det bedre å nappe dem enn å klippe? Hva anbefales som den beste løsningen for å håndtere dette på lang sikt? Anonymkode: cd264...400 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Min svigerinne er frisør og jeg pratet nettopp med henne om dette fordi hun ordnet øyebrynene mine før jeg giftet meg. Lange bryn som bøyer seg bør klippes, sier hun. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (7 minutter siden): Min svigerinne er frisør og jeg pratet nettopp med henne om dette fordi hun ordnet øyebrynene mine før jeg giftet meg. Lange bryn som bøyer seg bør klippes, sier hun. Jeg ser ulempen med hyppig klipping, krever ikke disse mye løpende vedlikehold? Anonymkode: cd264...400 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser ulempen med hyppig klipping, krever ikke disse mye løpende vedlikehold? Anonymkode: cd264...400 Hva er alternativet? Klarer du nappe det så flott. Jeg har aldri klart å få tak i det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Hva er alternativet? Klarer du nappe det så flott. Jeg har aldri klart å få tak i det. Nei, si det Anonymkode: cd264...400 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (8 minutter siden): Hva er alternativet? Klarer du nappe det så flott. Jeg har aldri klart å få tak i det. Problemet med klipping er at hårstråene gjerne bøyer seg mot vekstretningen. Anonymkode: cd264...400 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet med klipping er at hårstråene gjerne bøyer seg mot vekstretningen. Anonymkode: cd264...400 Men da er de jo lettere å få tak i? Har du sånn liten frisørsaks? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Men da er de jo lettere å få tak i? Har du sånn liten frisørsaks? Over tid vil hyppig klipping med saks ødelegge den naturlige formen (bilde 2) og resultere i det utseendet som vises på bilde 1 Anonymkode: cd264...400 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Over tid vil hyppig klipping med saks ødelegge den naturlige formen (bilde 2) og resultere i det utseendet som vises på bilde 1* Anonymkode: cd264...400 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.med24.no/personlig-pleie/haarfjerning/elektriske-apparater/depend-eyebrow-trimmer Anonymkode: 0669f...b48 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): https://www.med24.no/personlig-pleie/haarfjerning/elektriske-apparater/depend-eyebrow-trimmer Anonymkode: 0669f...b48 Har er erfarning med denne? Anonymkode: cd264...400 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.