Gjest Sakura Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai 5 ting eller mer der liker med våren og sommeren☀️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Fri fra jobb, behagelig temperatur, gåturer i naturen, grille, utepils. Anonymkode: d63c6...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Pleier å like vår og sommer, men i år ikke noe 😔 Før! Fri, sol, bade, venner, gå ut. Anonymkode: 5864a...342 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) Det blir kjerringsvar her på meg nå som straks er 60. Jeg liker denne tiden av året når vi har vasket og plantet på terassen. Vintertøy er ryddet vekk , vinduene er pusset, grillen er tatt frem osv. Det er som om livet starter på nytt og at jeg er vasket ren på innsiden også. Vi har mange måneder forran oss hvor jeg slipper å være redd for å falle på isen på vei til jobb. Tanken på dette er herlig og i morgen kommer noen av "ungene" pluss kjærestene deres på grilling. Først skal vi ut å gå en lang tur. Deilig årstid. Jeg gleder meg mest til ferien selvfølgelig, men viktig å nyte de små øyeblikkene også. Endret 2. mai av Nicklusheletida 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.