Gå til innhold

Ang å drikke salt i vann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her inne som har prøvet dette? Jeg har holdt på 1 ukes tid med å ta ett glass med en klype salt i og drikke litt utover dagene. Men så har jeg merket at jeg er hard i magen når jeg går på do nå pluss jeg plutselig har fått økt angst og panikk. Er det noen andre som har slike erfaringer? Går på betablokk og seroxat

Anonymkode: 98ad9...9af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La vær å ha salt i da?☺️

Anonymkode: 16761...c83

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor drikker du vann med salt?

Anonymkode: 86d1a...d35

Skrevet

For mye salt er ikke bra for kroppen. Hvorfor drikker du saltvann? kjerringråd?  

Skrevet

Jeg har POTs og skal drikke mer salt i vann for å se om det kan hjelpe på symptomene mine. Får høy puls hvis jeg sitter eller står og blir lilla og hoven nederst i beina

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

La vær å ha salt i da?☺️

Anonymkode: 16761...c83

Har ikke gjort det på 2 døgn 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...