AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva gjør dere andre når man aldri vet hva man skal i livet? Jeg er så frem og tilbake og tilbake og frem og rundt. Jeg vingler sånn og det er håpløst å velge noe fordi jeg vet jo aldri hvordan livet blir fremover. Hvordan kan man bestemme seg? Jeg tenker fordeler og ulemper men finner ikke frem til noe. Og i det ene øyeblikket vil jeg en ting mens neste øyeblikk ombestemmer meg meg. Også tenker jeg og tankene stopper ikke fordi de tenker hva jeg skal. Kommer jo ikke frem til noe. Hva gjør man da? Hvordan få tankene til å stoppe helt opp og å få følelsene til å forsvinne? Anonymkode: fa426...341 0 Siter
Glitter Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Tanker og følelser forsvinner ikke. Man må lære seg å håndtere de. Og evt gjøre tiltak som får følelsene til å bli mer positive enn negative. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Jeg kan også være veldig vinglete og gå frem og tilbake massevis av ganger før jeg klarer å gjennomføre noe. Jeg får mye angst i forkant når jeg skal gjøre noe, derfor er avgjørelser så vanskelige.. Min erfaring er at jeg som regel alltid blir glad og stolt når jeg klarer å gjennomføre noe, så jeg prøver å motivere meg med det. Når det gjelder større avgjørelse har jeg ofte en sterk magefølelse på hva som er riktig men kan vingler mye likevel. Blir ofte sliten av meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.