Sakura Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden (endret) Noen her som vet hvordan man tar bort fremmede FB folk? tenker på de en kan blokkere kontoen til. Endret 50 minutter siden av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden (endret) Vhanja skrev (7 minutter siden): Hva mener du med å ta bort? Eks: Reklame, sport, TV, Nyheter, kjendiser, ukjente folk, dyr, underholding. Det kommer opp noen nytt helle tiden. Dette er ting jeg aldri har sett på eller søkt på. Endret 41 minutter siden av Sakura 0 Siter
Vhanja Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Sakura skrev (6 minutter siden): Eks: Reklame, sport, TV, Nyheter, kjendiser, ukjente folk, dyr, underholding. Det kommer opp noen nytt helle tiden. Dette er ting jeg aldri har sett på eller søkt på. Ja, trykk på de tre prikkene øverst til høyre for innleggene, så kan du velge ting som "ikke interessert", "slumre", "blokker" osv. 0 Siter
Sakura Skrevet 32 minutter siden Forfatter Skrevet 32 minutter siden Vhanja skrev (2 minutter siden): Ja, trykk på de tre prikkene øverst til høyre for innleggene, så kan du velge ting som "ikke interessert", "slumre", "blokker" osv. Det er det jeg gjør men den komme opp ny tema og nye folk. 0 Siter
Vhanja Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Sakura skrev (8 minutter siden): Det er det jeg gjør men den komme opp ny tema og nye folk. Jepp, slik FB er blitt. Eneste du kan gjøre er å bare se feed fra venner. 0 Siter
Sakura Skrevet 22 minutter siden Forfatter Skrevet 22 minutter siden Reels ikke stor bedre der heller, mye fremende folk og underholding/kjendiser. 0 Siter
Sakura Skrevet 16 minutter siden Forfatter Skrevet 16 minutter siden Sakura skrev (4 minutter siden): Reels ikke stor bedre der heller, mye fremende folk og underholding/kjendiser. Feeden likt som Reels😜 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.