nachnoo Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Jeg er fast giver til ulike organisasjoner som påstår at de også hjelper barn i Ukraina. Nå har jeg blitt usikker på hvor sant dette er, og hvor stor del av støtten som faktisk går dit. Finnes det hjelpeorganisasjoner som kun har barn i Ukraina som målgruppe? 0 Siter
Ekstra Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai nachnoo skrev (4 timer siden): Jeg er fast giver til ulike organisasjoner som påstår at de også hjelper barn i Ukraina. Nå har jeg blitt usikker på hvor sant dette er, og hvor stor del av støtten som faktisk går dit. Finnes det hjelpeorganisasjoner som kun har barn i Ukraina som målgruppe? UNICEF har jo flere målgrupper, men hva med https://www.unicef.no/nodhjelp/innsamling-til-ukraina 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai nachnoo skrev (12 timer siden): Jeg er fast giver til ulike organisasjoner som påstår at de også hjelper barn i Ukraina. Nå har jeg blitt usikker på hvor sant dette er, og hvor stor del av støtten som faktisk går dit. Finnes det hjelpeorganisasjoner som kun har barn i Ukraina som målgruppe? det er jo merkelig hvordan nøden alltid virker like stor, til tross for at folk gir, på toppen av det vi betaler i skatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.