Gå til innhold

37 FU: Hvem syns DOL er kjedelig akkurat nå? *rekker opp hånda* u/t


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skjønner det mutter`n: NOEN av oss har et liv ;-)

Selv så har jeg vært i stallen ,møkket ut hos Shannon , striglet alle tre hestene ,gått tur med Apache (hunden) , drukket 3 kopper kaffe, spist frokost ,fått med meg begge såpe-seriene mine OG jeg har vært inne på hjemmesiden til Mona og sett på føllet hun fikk i natt. *sukk*

Gleder meg til Shannon får føll :-))) Blir nok enten Shantelle / Chantelle ,eller El Diablo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du skjønner det mutter`n: NOEN av oss har et liv ;-)

Selv så har jeg vært i stallen ,møkket ut hos Shannon , striglet alle tre hestene ,gått tur med Apache (hunden) , drukket 3 kopper kaffe, spist frokost ,fått med meg begge såpe-seriene mine OG jeg har vært inne på hjemmesiden til Mona og sett på føllet hun fikk i natt. *sukk*

Gleder meg til Shannon får føll :-))) Blir nok enten Shantelle / Chantelle ,eller El Diablo :-)

JOPPE O'NEILL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Det er sånn at man sjekker innlegg enn gang om dagen for tiden, i motsetning til.. tja... relativt mange ganger.

Er man travelt opptatt på andre områder kanskje? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Kjedelig ja,men litt morsom er jo "Casanova`en" som er Revolusjonær på sex fronten ! :)

Mvh

Jada, NÅ er det ok igjen. Kom ikke inn på inn til innlegg tidligere i dag.

Takk for tipset forresten, har vært innom og skumlest. *Fnis* Ikke rart han får kuttsår, stakkars damer, de triver vel til skalpellen i rein desperasjon. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, NÅ er det ok igjen. Kom ikke inn på inn til innlegg tidligere i dag.

Takk for tipset forresten, har vært innom og skumlest. *Fnis* Ikke rart han får kuttsår, stakkars damer, de triver vel til skalpellen i rein desperasjon. ;-)

Kom ikkje inn tidligere i dag eg heller, fikk ikkje lest innlegg lagt inn fra klokka 1358, og frem til over 1600 (tror eg det var).

He,he...ser ikkje bort i fra det !

Kan jo hende ho har forsøkt intimbarbering, og "missta" barberbladet inn i det aller helligste ! :-))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kom ikkje inn tidligere i dag eg heller, fikk ikkje lest innlegg lagt inn fra klokka 1358, og frem til over 1600 (tror eg det var).

He,he...ser ikkje bort i fra det !

Kan jo hende ho har forsøkt intimbarbering, og "missta" barberbladet inn i det aller helligste ! :-))

Mvh

*Grøsse*

Treig type, tror jeg hadde forsøkt med hurtigspoling ider i gården. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...