Gå til innhold

Jeg sliten psykisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt veldig sliten psykisk nå som igjen har trigget angst og panikk igjen. Det renner over i hodet og vet ikke hvor jeg skal gjør av meg. Kort fortalt: jeg har ME, jeg har en ungdom som har slitt med skolevegring siden desember og nå konfirmasjon hjemme imorgen. På torsdag når ungdomen ikke ville på skolen så kjente jeg det knakk for meg. Og da startet angsten. Har og trappet litt ned på betablokken for å se om jeg kan klare meg med mindre dose men har fått uro som bivirkning pga det

Anonymkode: fe476...9be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er blitt veldig sliten psykisk nå som igjen har trigget angst og panikk igjen. Det renner over i hodet og vet ikke hvor jeg skal gjør av meg. Kort fortalt: jeg har ME, jeg har en ungdom som har slitt med skolevegring siden desember og nå konfirmasjon hjemme imorgen. På torsdag når ungdomen ikke ville på skolen så kjente jeg det knakk for meg. Og da startet angsten. Har og trappet litt ned på betablokken for å se om jeg kan klare meg med mindre dose men har fått uro som bivirkning pga det

Anonymkode: fe476...9be

Ville bare sende deg en god klem🫶

Anonymkode: b66d3...bf3

Skrevet

Å håndtere et barns skolevegring må være vanskelig. Så det er én stor sak. Det neste er stresset nå med konfirmasjonen.

Er det noe som kan gjøre opplegget i morgen mer overkommelig? Husk at det kommer folk som vil deg og din ungdom vel - dersom dere har invitert rette folka. Ting må ikke gå helt på skinner, og folk får hjelpe til her og der. De fleste vil nok gjerne det også. 

Hva et det som virker mest kaotisk mtp morgendagen? Det praktiske, det psykiske for ungdommen eller din psyke og fysiske form? Kanskje det det hjelper å sortere litt skriftlig her. Blir jo litt som å gråte - kanskje litt bedre etterpå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...