Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

 fornøyd med i livet ditt? 
og misfornøyd med? 

Anonymkode: f2d11...39e

Videoannonse
Annonse
Glitter
Skrevet

ikke fornøyd med livet mitt. Styres av universet som vil at jeg skal dø, er ensom, er overvektig, har alt for lite kontakt med egne barn, klarer ikke jobbe, har tilbakevendende depresjoner osv. Mye å ta tak i... 

AnonymBruker
Skrevet

, Fornøyd med at jeg har en flott familie, hus/hjem, jobb, venner, kollegaer, øvrig familie, at jeg har funnet en bra terapeut kjæledyr, mulighet for å være i naturen og mye mer.

Misfornøyd med å ha psykiske lidelser, være sensitiv og usikker og ha vanskeligheter i relasjoner som gjør at jeg isolerer meg, overvekt.

Anonymkode: 1d8c6...277

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (9 timer siden):

ikke fornøyd med livet mitt. Styres av universet som vil at jeg skal dø, er ensom, er overvektig, har alt for lite kontakt med egne barn, klarer ikke jobbe, har tilbakevendende depresjoner osv. Mye å ta tak i... 

Mener huske fra en annen plass at du skulle kjøpe leilighet gikk det bra? 

Anonymkode: f2d11...39e

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener huske fra en annen plass at du skulle kjøpe leilighet gikk det bra? 

Anonymkode: f2d11...39e

Er ikke ferdig med prosessen. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Er ikke ferdig med prosessen. 

Spennende. Håper det går bra 🙂

Anonymkode: f2d11...39e

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spennende. Håper det går bra 🙂

Anonymkode: f2d11...39e

Takk. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

, Fornøyd med at jeg har en flott familie, hus/hjem, jobb, venner, kollegaer, øvrig familie, at jeg har funnet en bra terapeut kjæledyr, mulighet for å være i naturen og mye mer.

Misfornøyd med å ha psykiske lidelser, være sensitiv og usikker og ha vanskeligheter i relasjoner som gjør at jeg isolerer meg, overvekt.

Anonymkode: 1d8c6...277

Takk for at du delte 🙂

Anonymkode: f2d11...39e

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Takk. :)

Takk for at du delte i tråden min 🙂

Anonymkode: f2d11...39e

stjernestøv
Skrevet

Takknemlig for at min mor har det bra nå ❤️ Hun var med meg her nettopp og jeg snakket til henne, hun stakk bare innom. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg har jobbet så hardt for å komme dit jeg er i dag, at livet mitt er bra. Jeg hadde ikke de beste forutsetninger, så det har krevd mye. Det er jeg veldig fornøyd med.

Jeg fokuserer ikke så mye på det jeg er misfornøyd med, jeg foretrekker å sette fokus på det jeg har fremfor det jeg ikke har.

Anonymkode: 2eb63...54c

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Takknemlig for at min mor har det bra nå ❤️ Hun var med meg her nettopp og jeg snakket til henne, hun stakk bare innom. 

Så fint å ha henne med i hverdagen for jeg mener å huske at hun gikk bort forleden ❤️

Anonymkode: f2d11...39e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er fornøyd med at jeg har jobbet så hardt for å komme dit jeg er i dag, at livet mitt er bra. Jeg hadde ikke de beste forutsetninger, så det har krevd mye. Det er jeg veldig fornøyd med.

Jeg fokuserer ikke så mye på det jeg er misfornøyd med, jeg foretrekker å sette fokus på det jeg har fremfor det jeg ikke har.

Anonymkode: 2eb63...54c

Så godt å høre at du har det bra nå og har nådd det du har og er nå! Og ikke minst å ikke fokusere på det du er misfornøyd med! God egenskap! 

Anonymkode: f2d11...39e

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så fint å ha henne med i hverdagen for jeg mener å huske at hun gikk bort forleden ❤️

Anonymkode: f2d11...39e

Ja det stemmer, hun er innom ❤️ Tror hun var like ensom som meg en stund for hun satt mye alene og det gjør jeg og, hun ville bare innom for å si hun er her og det setter jeg pris på. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det stemmer, hun er innom ❤️ Tror hun var like ensom som meg en stund for hun satt mye alene og det gjør jeg og, hun ville bare innom for å si hun er her og det setter jeg pris på. 

Så fint ❤️

Anonymkode: f2d11...39e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...