AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Og kan man bli bedre av det eller er det kun egeninnsats som teller? Anonymkode: 2e7ce...ebf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Jeg går der for å forsøke å forstå meg selv. Jeg vet hva som er galt, men samtidig så har jeg skapt meg en egen virkelighet og forståelse av det som jeg tror ikke er helt heldig. Jeg har akseptert en del ting som sannheter, som jeg kanskje ikke burde akseptert. Og selv om jeg sakte begynner å se det selv, så er det vanskelig å endre noe som har vært sannheter et helt liv. Jeg trenger hjelp til å forstå hva som er ekte og hva som er innlært. Teorien kan jeg, men praksisen er mye vanskeligere. Jeg trenger hjelp til hvordan jeg kan omprogrammere en kropp og et hode som ikke vil la seg overstyre. Alt er opp til meg selv, men jeg klarer det ikke alene. Jeg trenger noen som kan hjelpe meg når jeg feiler, som kan være med å stable meg på beina igjen. Som kan forsøke å hjelpe meg å finne lysbryteren når alt er helt mørkt. Som kan hjelpe meg å finne ut hva av alt dette som er meg, og hva som egentlig bare er roller jeg har vært nødt til å lage underveis. Jeg trenger terapien som en øvingsarena for å prøve ut en ny måte å se på verden og meg selv, og jeg trenger terapeuten til å veilede meg og være der med spørsmål og innspill. Anonymkode: 4b30b...6f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og kan man bli bedre av det eller er det kun egeninnsats som teller? Anonymkode: 2e7ce...ebf Blir litt som å spørre hvorfor man går til tannlegen. Fordi man ønsker en endring til det bedre. Anonymkode: 2a983...7ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Jeg forstår meg selv. Går for å finne en løsning på angst og selvsabotasje, selvtilltt, selvfølelse. Anonymkode: 72dbb...b34 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg forstår meg selv. Går for å finne en løsning på angst og selvsabotasje, selvtilltt, selvfølelse. Anonymkode: 72dbb...b34 Har dere funnet løsninger? Anonymkode: 2e7ce...ebf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Jeg vil leve et normalt liv men har ikke klart det hittil, er nok opp til meg selv men det er vanskelig. vet ikke hvilke hjelp jeg kan få, er vel støttesamtaler og det er jo til hjelp å ha noen å snakke med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai stjernestøv skrev (13 minutter siden): Jeg vil leve et normalt liv men har ikke klart det hittil, er nok opp til meg selv men det er vanskelig. vet ikke hvilke hjelp jeg kan få, er vel støttesamtaler og det er jo til hjelp å ha noen å snakke med. Har du gått i terapi ved DPS? Om ikke kan fastlegen henvise deg. Anonymkode: 2e7ce...ebf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du gått i terapi ved DPS? Om ikke kan fastlegen henvise deg. Anonymkode: 2e7ce...ebf Har gått på dps ja, har fact nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai stjernestøv skrev (1 time siden): Har gått på dps ja, har fact nå. Ble du bedre av terapien på DPS og hjelper FACT deg fremover nå? Anonymkode: 2e7ce...ebf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har dere funnet løsninger? Anonymkode: 2e7ce...ebf Nei Anonymkode: 72dbb...b34 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei Anonymkode: 72dbb...b34 Hvor lenge har du gått i terapi der? Anonymkode: 2e7ce...ebf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ble du bedre av terapien på DPS og hjelper FACT deg fremover nå? Anonymkode: 2e7ce...ebf Nei vil ikke si det, gikk til ulike terapeuter der og ulike psykiatere, på fact har jeg gått til to og to psykiatere. Ja de hjelper meg fremover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.